Deals Of The Week 23.03.2018

Chcesz kupić klasyka prosto z USA, ale nie chcesz tracić czasu na załatwienie transportu, opłat i wszystkich formalności? Z nami zminimalizujesz ryzyko zakupu kota w worku i oszczędzisz czas. Przeprowadzimy dokładną inspekcję na miejscu w USA i jeśli zdecydujesz się na zakup podstawimy Ci pod dom przygotowanego do rejestracji klasyka Twoich marzeń! 

W USA dostępność klasyków jest dużo większa, więc znajdziemy Ci dokładnie to czego szukasz. Tymczasem zapraszamy na podsumowanie najlepszych okazji zza oceanu! W tym tygodniu pojawiło się kilka naprawdę interesujących samochodów.

 

Dodge Charger R/T 1968  – 196 000 PLN

Cena zawiera zakup auta, transport morski i lądowy, wszystkie opłaty importowe, rozładunek, wszystkie formalności i dokumenty w USA i PL, rzeczoznawcę, konserwatora, urząd celny, badanie techniczne, tłumaczenia i wszystko co niezbędne do zarejestrowania auta jako zabytek.

Co wiemy z ogłoszenia?

My już spełniliśmy swoje marzenie o Chargerze ’68. Teraz Twoja kolej!
Ten Charger pojawił się 3 dni temu i wygląda naprawdę interesująco! Napędza go potężny Big Block o pojemności 440ci (7.2l) a za przełożenie odpowiada manualna czterobiegowa skrzynia. Silnik przeszedł remont 100 mil temu i dostał kilka upgrade’ów – aluminiowy kolektor dolotowy, czterogardzielowy gaźnik Edelbrocka, aparat zapłonowy MSD. Dodatkowo właściciel niedawno wymienił sprzęgło i wydech.

Naprawdę zdrowy Charger ’68 z silnikiem 440ci, manualną skrzynią biegów i wspomaganiem kierownicy poniżej 200 000 PLN? OKAZJA! 

Jak wygląda wykres wartości tego modelu wg Hagerty?

Stan #1 Auto w idealnym stanie, prezentuje się wzorowo pod każdym względem, w zgodnym kolorze, gotowy do zdobywania nagród w konkursach. Idealnie czysty od góry do bieżnika na oponach. Lakier i chromy na lustro, nie ma miejsca na odrobinę brudu ani kurzu. Wszystkie pasowania idealne. Jednym słowem "konkursowy". 
Stan #2 Auto w bardzo dobrym stanie, gotowe do wygrywania lokalnych konkursów. Może być to auto #1, które jest jeżdżone lub po starszej renowacji. Doświadczony obserwator będzie musiał się dobrze przyglądać, żeby zauważyć niedociągnięcia, które są niewidoczne dla reszty ludzi. Lakier, chromy, wykończenia w bardzo dobrym stanie. Nie kopci przy odpaleniu, silnik pracuje równo i bez stuków. Auto prowadzi się jak nowe z fabryki w latach w których zostało wyprodukowane. Jednym słowem: "Idealny". 
Stan #3 Auto posiada kilka wad takich jak stan #4, ale będą one zrekompensowane przez nowy lakier, lub nowe wnętrze lub świeżo wyremontowany układ napędowy. Prowadzi się bardzo dobrze, ale może mieć kilka nie odpowiednich dla danego modelu części. Nie używany na codzień, ale gotowy do dłuższej trasy. Przechodzień nie zauważy niedociągnięć. Jednym słowem: "Dobry" 
Stan #4 Auto jeżdżone na codzień z widocznymi gołym okiem niedociągnięciami lakieru, chromy mogą być zestarzałe a szyba mieć odprysk od kamyka. Lakier nie będzie doskonały, a karoseria może mieć drobne wgniecenie. Szwy tapicerki mogą się rozchodzić, deska rozdzielcza może być pęknięta. Auto jest kompletne, ale części mogą być nieoryginalne. Może to być auto odrestaurowane jakiś czas temu i używane. Jednym słowem "Sprawny"

Mustang Fastback 1966 – 158 500 PLN

Cena zawiera zakup auta, transport morski i lądowy, wszystkie opłaty importowe, rozładunek, wszystkie formalności i dokumenty w USA i PL, rzeczoznawcę, konserwatora, urząd celny, badanie techniczne, tłumaczenia i wszystko co niezbędne do zarejestrowania auta jako zabytek.

Co wiemy z ogłoszenia?

Najbardziej klasyczny Mustang Fastback z V8, automatyczną skrzynią biegów, wspomaganiem kierownicy, wspomaganiem tarczowych hamulców, bez rdzy,  z ładnym wnętrzem, dolną konsolą, Rally Packiem, podwójnym wydechem Flowmaster w świętym niebieskim kolorze za 158 500 PLN w Twoim garażu!

Ciężko będzie znaleźć lepszą okazję!

Jak wygląda wykres wartości tego modelu wg Hagerty?

Stan #1 Auto w idealnym stanie, prezentuje się wzorowo pod każdym względem, w zgodnym kolorze, gotowy do zdobywania nagród w konkursach. Idealnie czysty od góry do bieżnika na oponach. Lakier i chromy na lustro, nie ma miejsca na odrobinę brudu ani kurzu. Wszystkie pasowania idealne. Jednym słowem "konkursowy".
Stan #2 Auto w bardzo dobrym stanie, gotowe do wygrywania lokalnych konkursów. Może być to auto #1, które jest jeżdżone lub po starszej renowacji. Doświadczony obserwator będzie musiał się dobrze przyglądać, żeby zauważyć niedociągnięcia, które są niewidoczne dla reszty ludzi. Lakier, chromy, wykończenia w bardzo dobrym stanie. Nie kopci przy odpaleniu, silnik pracuje równo i bez stuków. Auto prowadzi się jak nowe z fabryki w latach w których zostało wyprodukowane. Jednym słowem: "Idealny".
Stan #3 Auto posiada kilka wad takich jak stan #4, ale będą one zrekompensowane przez nowy lakier, lub nowe wnętrze lub świeżo wyremontowany układ napędowy. Prowadzi się bardzo dobrze, ale może mieć kilka nie odpowiednich dla danego modelu części. Nie używany na codzień, ale gotowy do dłuższej trasy. Przechodzień nie zauważy niedociągnięć. Jednym słowem: "Dobry"
Stan #4 Auto jeżdżone na codzień z widocznymi gołym okiem niedociągnięciami lakieru, chromy mogą być zestarzałe a szyba mieć odprysk od kamyka. Lakier nie będzie doskonały, a karoseria może mieć drobne wgniecenie. Szwy tapicerki mogą się rozchodzić, deska rozdzielcza może być pęknięta. Auto jest kompletne, ale części mogą być nieoryginalne. Może to być auto odrestaurowane jakiś czas temu i używane. Jednym słowem "Sprawny"

Chevrolet Camaro RS/SS 1968 – 140 000 PLN

Cena zawiera zakup auta, transport morski i lądowy, wszystkie opłaty importowe, rozładunek, wszystkie formalności i dokumenty w USA i PL, rzeczoznawcę, konserwatora, urząd celny, badanie techniczne, tłumaczenia i wszystko co niezbędne do zarejestrowania auta jako zabytek.

Co wiemy z ogłoszenia?

Czarne Camaro RS/SS ’68 z silnikiem 396ci połączonym z automatyczną trzybiegową skrzynią za 140 000 PLN po wszystkich opłatach.
Gdyby nie fakt, że jeden podobny Chevy do nas płynie (LINK) to pewnie byłby już zaliczkowany. Pojawił się wczoraj rano i na pewno nie będzie długo dostępny, więc jeśli to jest to czego szukasz to koniecznie odezwij się do nas już teraz!

Jak wygląda wykres wartości tego modelu wg Hagerty?

 

Stan #1 Auto w idealnym stanie, prezentuje się wzorowo pod każdym względem, w zgodnym kolorze, gotowy do zdobywania nagród w konkursach. Idealnie czysty od góry do bieżnika na oponach. Lakier i chromy na lustro, nie ma miejsca na odrobinę brudu ani kurzu. Wszystkie pasowania idealne. Jednym słowem "konkursowy".
Stan #2 Auto w bardzo dobrym stanie, gotowe do wygrywania lokalnych konkursów. Może być to auto #1, które jest jeżdżone lub po starszej renowacji. Doświadczony obserwator będzie musiał się dobrze przyglądać, żeby zauważyć niedociągnięcia, które są niewidoczne dla reszty ludzi. Lakier, chromy, wykończenia w bardzo dobrym stanie. Nie kopci przy odpaleniu, silnik pracuje równo i bez stuków. Auto prowadzi się jak nowe z fabryki w latach w których zostało wyprodukowane. Jednym słowem: "Idealny".
Stan #3 Auto posiada kilka wad takich jak stan #4, ale będą one zrekompensowane przez nowy lakier, lub nowe wnętrze lub świeżo wyremontowany układ napędowy. Prowadzi się bardzo dobrze, ale może mieć kilka nie odpowiednich dla danego modelu części. Nie używany na codzień, ale gotowy do dłuższej trasy. Przechodzień nie zauważy niedociągnięć. Jednym słowem: "Dobry"
Stan #4 Auto jeżdżone na codzień z widocznymi gołym okiem niedociągnięciami lakieru, chromy mogą być zestarzałe a szyba mieć odprysk od kamyka. Lakier nie będzie doskonały, a karoseria może mieć drobne wgniecenie. Szwy tapicerki mogą się rozchodzić, deska rozdzielcza może być pęknięta. Auto jest kompletne, ale części mogą być nieoryginalne. Może to być auto odrestaurowane jakiś czas temu i używane. Jednym słowem "Sprawny"

Mustang Mach1 1969 – 196 000 PLN

Cena zawiera zakup auta, transport morski i lądowy, wszystkie opłaty importowe, rozładunek, wszystkie formalności i dokumenty w USA i PL, rzeczoznawcę, konserwatora, urząd celny, badanie techniczne, tłumaczenia i wszystko co niezbędne do zarejestrowania auta jako zabytek.

Co wiemy z ogłoszenia?

Ten Mach1 został wyprodukowany w kalifornijskiej fabryce Forda w San Jose w 1969 roku i miał szczęście trafiać na właścicieli, którzy nigdy go nie zabrali poza granice stanu. Z taśmy produkcyjnej zjechał z silnkiem 351ci o mocy 290kM (M-code) połączonym z automatyczną skrzynią biegów. Mechanicznie auto bez zarzutu. Wszystko po remoncie: silnik, skrzynia, klimatyzacja, wspomaganie kierownicy. Karoseria przykryta lakierem w ładnym kolorze „Calypso Coral” – na żywo wygląda jeszcze lepiej niż na zdjęciach.
Bardzo konkretny Mach1 w mega atrakcyjnej cenie!

Jak wygląda wykres wartości tego modelu wg Hagerty?

Stan #1 Auto w idealnym stanie, prezentuje się wzorowo pod każdym względem, w zgodnym kolorze, gotowy do zdobywania nagród w konkursach. Idealnie czysty od góry do bieżnika na oponach. Lakier i chromy na lustro, nie ma miejsca na odrobinę brudu ani kurzu. Wszystkie pasowania idealne. Jednym słowem "konkursowy".
Stan #2 Auto w bardzo dobrym stanie, gotowe do wygrywania lokalnych konkursów. Może być to auto #1, które jest jeżdżone lub po starszej renowacji. Doświadczony obserwator będzie musiał się dobrze przyglądać, żeby zauważyć niedociągnięcia, które są niewidoczne dla reszty ludzi. Lakier, chromy, wykończenia w bardzo dobrym stanie. Nie kopci przy odpaleniu, silnik pracuje równo i bez stuków. Auto prowadzi się jak nowe z fabryki w latach w których zostało wyprodukowane. Jednym słowem: "Idealny".
Stan #3 Auto posiada kilka wad takich jak stan #4, ale będą one zrekompensowane przez nowy lakier, lub nowe wnętrze lub świeżo wyremontowany układ napędowy. Prowadzi się bardzo dobrze, ale może mieć kilka nie odpowiednich dla danego modelu części. Nie używany na codzień, ale gotowy do dłuższej trasy. Przechodzień nie zauważy niedociągnięć. Jednym słowem: "Dobry"
Stan #4 Auto jeżdżone na codzień z widocznymi gołym okiem niedociągnięciami lakieru, chromy mogą być zestarzałe a szyba mieć odprysk od kamyka. Lakier nie będzie doskonały, a karoseria może mieć drobne wgniecenie. Szwy tapicerki mogą się rozchodzić, deska rozdzielcza może być pęknięta. Auto jest kompletne, ale części mogą być nieoryginalne. Może to być auto odrestaurowane jakiś czas temu i używane. Jednym słowem "Sprawny"

Mustang Mach1 1969 – 194 000 PLN

Cena zawiera zakup auta, transport morski i lądowy, wszystkie opłaty importowe, rozładunek, wszystkie formalności i dokumenty w USA i PL, rzeczoznawcę, konserwatora, urząd celny, badanie techniczne, tłumaczenia i wszystko co niezbędne do zarejestrowania auta jako zabytek.

Co wiemy z ogłoszenia?

Drugi Mach1 z 1969 roku w naszym zestawieniu najlepszy okazji minionego tygodnia. Jeśli wolisz bardziej stonowane kolory to ten na pewno Ci się spodoba!
Szczególnie jeśli lubisz moc! Pod maską tego Mustanga pracuje Stroker Motor o pojemności 408ci (351ci o zwiększonej pojemności), który oprócz zwiększonego skoku tłoka ma zamontowane aluminiowe głowice i kolektor dolotowy. Połączony jest z automatyczną skrzynią biegów C6. Dodatkowo komfort jazdy poprawia wspomaganie kierownicy i wspomaganie tarczowych hamulców (przednich).
Kompleksową renowację przeszedł 2 500 mil temu przez poprzedniego właściciela, który kupił ten samochód od obecnego właściciela w 2008 roku i przez kolejne 4 lata odbudowywał go wg fabrycznej specyfikacji. W 2015 roku Mach1 wrócił w ręce obecnego właściciela. Zachowana jest dokumentacja z renowacji.

Czy jest lepiej pasujący kolor do Mach1 niż Black Jade?

Jak wygląda wykres wartości tego modelu wg Hagerty?

 

Stan #1 Auto w idealnym stanie, prezentuje się wzorowo pod każdym względem, w zgodnym kolorze, gotowy do zdobywania nagród w konkursach. Idealnie czysty od góry do bieżnika na oponach. Lakier i chromy na lustro, nie ma miejsca na odrobinę brudu ani kurzu. Wszystkie pasowania idealne. Jednym słowem "konkursowy".
Stan #2 Auto w bardzo dobrym stanie, gotowe do wygrywania lokalnych konkursów. Może być to auto #1, które jest jeżdżone lub po starszej renowacji. Doświadczony obserwator będzie musiał się dobrze przyglądać, żeby zauważyć niedociągnięcia, które są niewidoczne dla reszty ludzi. Lakier, chromy, wykończenia w bardzo dobrym stanie. Nie kopci przy odpaleniu, silnik pracuje równo i bez stuków. Auto prowadzi się jak nowe z fabryki w latach w których zostało wyprodukowane. Jednym słowem: "Idealny".
Stan #3 Auto posiada kilka wad takich jak stan #4, ale będą one zrekompensowane przez nowy lakier, lub nowe wnętrze lub świeżo wyremontowany układ napędowy. Prowadzi się bardzo dobrze, ale może mieć kilka nie odpowiednich dla danego modelu części. Nie używany na codzień, ale gotowy do dłuższej trasy. Przechodzień nie zauważy niedociągnięć. Jednym słowem: "Dobry"
Stan #4 Auto jeżdżone na codzień z widocznymi gołym okiem niedociągnięciami lakieru, chromy mogą być zestarzałe a szyba mieć odprysk od kamyka. Lakier nie będzie doskonały, a karoseria może mieć drobne wgniecenie. Szwy tapicerki mogą się rozchodzić, deska rozdzielcza może być pęknięta. Auto jest kompletne, ale części mogą być nieoryginalne. Może to być auto odrestaurowane jakiś czas temu i używane. Jednym słowem "Sprawny"
DOŁĄCZ DO NASZEGO NEWSLETTERA
I agree to have my personal information transfered to MailChimp ( more information )
Chcesz kupić amerykańskiego klasyka? Zostaw adres e-mail a nie ominie Cię żadna okazja!
Każdego tygodnia w Stanach pojawia się kilka wyjątkowych okazji klasyków. Wiele z nich znika z lokalnego portalu ogłoszeniowego tego samego dnia. Sztuka polega na tym, żeby być pierwszym który kontaktuje się właścicielem.
Back to top
Newsletter
close slider

Zostaw adres e-mail a nie ominie Cię żadna okazja!

Każdego tygodnia w Stanach pojawia się kilka wyjątkowych okazji klasyków. Wiele z nich znika z lokalnego portalu ogłoszeniowego tego samego dnia. Sztuka polega na tym, żeby być pierwszym który kontaktuje się właścicielem.