Deals Of The Week 26.07.2019

Chcesz kupić klasyka prosto z USA, ale nie chcesz tracić czasu na załatwienie transportu, opłat i wszystkich formalności? Z nami zminimalizujesz ryzyko zakupu kota w worku i oszczędzisz czas. Przeprowadzimy dokładną inspekcję na miejscu w USA i jeśli zdecydujesz się na zakup podstawimy Ci pod dom przygotowanego do rejestracji klasyka Twoich marzeń! 

W USA dostępność klasyków jest dużo większa, więc znajdziemy Ci dokładnie to czego szukasz. Tymczasem zapraszamy na podsumowanie najlepszych okazji zza oceanu! W tym tygodniu pojawiło się kilka naprawdę interesujących samochodów.

 

Chevy Chevelle 1970 – 160 000 PLN

Cena zawiera zakup auta, transport morski i lądowy, wszystkie opłaty importowe, rozładunek, wszystkie formalności i dokumenty w USA i PL, rzeczoznawcę, konserwatora, urząd celny, badanie techniczne, tłumaczenia i wszystko co niezbędne do zarejestrowania auta jako zabytek.

Co wiemy z ogłoszenia?

Chevelle z 1970 to prawdziwy „Muscle car”. Szczególnie z ponad siedmiolitrowym silnikiem 454ci – tak jak w przypadku tej z ogłoszenia. Pod maską jest tzw. „crate engine”, czyli nowy silnik zbudowany wg technologii z lat ’60, ale z poprawionymi fabrycznymi niedoskonałościami. Dodatkowo za przełożenie odpowiada rzadko spotykana czterobiegowa manualna skrzynia a komfort jazdy poprawia wspomaganie kierownicy i wspomaganie tarczowych hamulców.

Cena? Rewelacyjna! Długo nie będzie dostępna.

 

Chevy Chevelle 1970 – 231 500 PLN

Cena zawiera zakup auta, transport morski i lądowy, wszystkie opłaty importowe, rozładunek, wszystkie formalności i dokumenty w USA i PL, rzeczoznawcę, konserwatora, urząd celny, badanie techniczne, tłumaczenia i wszystko co niezbędne do zarejestrowania auta jako zabytek.

Co wiemy z ogłoszenia?

Mimo, że to ten sam rocznik Chevelle z Big Blockiem pod maską to jednak mamy do czynienia z autem innej klasy. Prawdziwa wersja SS z silnikiem 396ci to duży unikat. Ten egzemplarz jest po kompletnej renowacji poprowadzonej zgodnie z oryginalną specyfikacją. Właściciel nadal ma zachowane oryginalny „Build Sheet”. Za przełożenie odpowiada automatyczna skrzynia biegów a dodatkowo Chevelle jest wyposażona we wspomaganie kierownicy i wspomaganie tarczowych hamulców.

 

Mustang Mach1 1969 – 237 500 PLN

Cena zawiera zakup auta, transport morski i lądowy, wszystkie opłaty importowe, rozładunek, wszystkie formalności i dokumenty w USA i PL, rzeczoznawcę, konserwatora, urząd celny, badanie techniczne, tłumaczenia i wszystko co niezbędne do zarejestrowania auta jako zabytek.

Co wiemy z ogłoszenia?

Mustang Mach1 jest po renowacji przeprowadzonej zgodnie ze specyfikacją z Marti Report. Napędza go silnik 351ci (M-code) a za przełożenie odpowiada manualna czterobiegowa skrzynia. Ma wspomaganie kierownicy oraz wspomaganie tarczowych hamulców.

 

Mustang Mach1 1969 – 273 500 PLN

Cena zawiera zakup auta, transport morski i lądowy, wszystkie opłaty importowe, rozładunek, wszystkie formalności i dokumenty w USA i PL, rzeczoznawcę, konserwatora, urząd celny, badanie techniczne, tłumaczenia i wszystko co niezbędne do zarejestrowania auta jako zabytek.

Co wiemy z ogłoszenia?

Kolejny Mach1, ale tym razem z Big Blockiem 390ci (S-code). Za przełożenie odpowiada manualna czterobiegowa skrzynia a komfort jazdy poprawia wspomaganie kierownicy oraz wspomaganie tarczowych hamulców.

 

Dodge Charger R/T 1968 – 379 500 PLN

Cena zawiera zakup auta, transport morski i lądowy, wszystkie opłaty importowe, rozładunek, wszystkie formalności i dokumenty w USA i PL, rzeczoznawcę, konserwatora, urząd celny, badanie techniczne, tłumaczenia i wszystko co niezbędne do zarejestrowania auta jako zabytek.

Co wiemy z ogłoszenia?

Na koniec Bandzior. Prawdziwy Dodge Charger R/T z 1968 roku. W czarnym lakierze i czarnym wnętrzu z Big Blockiem pod maską!

Oryginalny silnik 440ci z kilkoma upgrade’ami podnoszącymi moc do ok. 500kM (pełna lista niżej). Za przełożenie odpowiada automatyczna skrzynia 727 a komfort zapewnia wspomaganie kierownicy i wspomaganie hamulców. Dodatkowo zawieszenie zostało usztywnione, więc zdecydowanie lepiej trzyma się drogi.

Tak zrobiony Charger ’68 to rzadkość.

Lista:

Original 440 c.i. engine rebuilt and modified with 500+ HP
'Edelbrock’ 4 Barrel 750 cfm carburetor
'Edelbrock’ Aluminum Hi-Rise Performance RPM Intake Manifold
Original Rebuilt 727 'Torqueflite’ automatic transmission with an added Gear Vendor Overdrive
'Hotchkis’ suspension with heavy duty sway bar and 'Bilstein’ shock absorbers
Original rear axle & differential
Original style leaf springs
2 1/2″ TTI ceramic coated Big Block headers
TTI 3″ stainless steel dual exhaust pipes & mufflers with original style chrome tips
'Magnum’ chrome plated wheels
BF Goodrich Radial T/A tires P235/70R15’s front, P255/60R15’s rear
Original restored factory AM radio with 8 track cassette player
Black Vinyl Roof
Hideaway Headlights
Power Antenna
'Edelbrock’ Matt Black painted air cleaner assembly
Finned valve covers
Polished aluminum Pulley system
'Be Cool’ radiator
Radiator overflow tank
Motor covers for electric fans
Finned transmission cooler
Twin 'Be Cool’ electric cooling fans
MSD electronic ignition system
MSD 'Street Fire’ spark plug wires
'Milodon’ oil pan
Wooden 3-spoke steering wheel
Restored original gauges
Power main side windows
Stock center console with shifter
Exterior driver’s side mechanical rear view mirror
Power assisted drum brakes
Battery relocated to trunk.
'Kill’ switch in engine bay

Back to top
Marzysz o własnym klasyku?Zostaw adres e-mail a nie ominie Cię żadna okazja!

Każdego tygodnia w Stanach pojawia się kilka wyjątkowych okazji klasyków. Wiele z nich znika z lokalnego portalu ogłoszeniowego tego samego dnia. Sztuka polega na tym, żeby być pierwszym który kontaktuje się właścicielem.