Deals Of The Week 28.06.2019

Chcesz kupić klasyka prosto z USA, ale nie chcesz tracić czasu na załatwienie transportu, opłat i wszystkich formalności? Z nami zminimalizujesz ryzyko zakupu kota w worku i oszczędzisz czas. Przeprowadzimy dokładną inspekcję na miejscu w USA i jeśli zdecydujesz się na zakup podstawimy Ci pod dom przygotowanego do rejestracji klasyka Twoich marzeń! 

W USA dostępność klasyków jest dużo większa, więc znajdziemy Ci dokładnie to czego szukasz. Tymczasem zapraszamy na podsumowanie najlepszych okazji zza oceanu! W tym tygodniu pojawiło się kilka naprawdę interesujących samochodów.

 

Mustang Fastback 1965 – 202 000 PLN

Cena zawiera zakup auta, transport morski i lądowy, wszystkie opłaty importowe, rozładunek, wszystkie formalności i dokumenty w USA i PL, rzeczoznawcę, konserwatora, urząd celny, badanie techniczne, tłumaczenia i wszystko co niezbędne do zarejestrowania auta jako zabytek.

Co wiemy z ogłoszenia?

Mustang z ogłoszenia fabrykę opuścił w 1965 roku i był to pierwszy rok kultowego nadwozia Fastback. Pod maską oczywiście silnik V8 o pojemności 289ci, który spięty jest z pięciobiegowym manualem (bardzo pożądana zmiana). Podwójny wydech od Magnaflow nadaje mu rasowego dźwięku V8 a wspomaganie kierownicy i wspomaganie znacznie poprawiają komfort jazdy.

Zdecydowanie dobrze wyposażony Mustang w świetnej specyfikacji kolorystycznej. Karoseria przykryta jest kolorem Caspian Blue, który idealnie komponuje się z wnętrzem.

 

Mustang Mach1 1969 – 210 500 PLN

Cena zawiera zakup auta, transport morski i lądowy, wszystkie opłaty importowe, rozładunek, wszystkie formalności i dokumenty w USA i PL, rzeczoznawcę, konserwatora, urząd celny, badanie techniczne, tłumaczenia i wszystko co niezbędne do zarejestrowania auta jako zabytek.

Co wiemy z ogłoszenia?

Mach1 z Big Blockiem 390ci w cenie Mach1 ze Small Blockiem?

Brzmi jak naprawdę dobra okazja. Szczególnie jeśli silnik spięty jest z czterobiegową manualną skrzynią i właśnie w takiej specyfikacji Mustang opuścił fabrykę (Marti Report potwierdza). Dodatkowo ma dużo lepszy układ kierowniczy „Rack and Pinion” oraz wspomaganie tarczowych hamulców.

Lakier Royal Maroon oraz czarne wnętrze również jest zgodne z Marti Report.


Mustang Fastback 1967 – 219 000 PLN

Cena zawiera zakup auta, transport morski i lądowy, wszystkie opłaty importowe, rozładunek, wszystkie formalności i dokumenty w USA i PL, rzeczoznawcę, konserwatora, urząd celny, badanie techniczne, tłumaczenia i wszystko co niezbędne do zarejestrowania auta jako zabytek.

Co wiemy z ogłoszenia?

Fastback ‘67/’68 to najtrudniejszy w zakupie Mustang pierwszej generacji. Jednak nadal pojawiają się dobre okazje. I ten z ogłoszenia w kolorze Vintage Burgundy jest dobrym przykładem.

Pod maską silnik 289ci (C-code) kompletnie odbudowany 1000 mil temu, który połączony jest z manualną trzybiegową skrzynią (Hurst Shifter).

Jak szukasz takiego auto to daj znać. Chętnie dowiemy się więcej na jego temat!

 

Mustang Fastback 1967 – 316 000 PLN

Cena zawiera zakup auta, transport morski i lądowy, wszystkie opłaty importowe, rozładunek, wszystkie formalności i dokumenty w USA i PL, rzeczoznawcę, konserwatora, urząd celny, badanie techniczne, tłumaczenia i wszystko co niezbędne do zarejestrowania auta jako zabytek.

Co wiemy z ogłoszenia?

Oryginalny Shelby GT500 ‘67 kosztuje grubo ponad 150 000 USD. Jeśli więc nie dysponujesz taką gotówką, ale zawsze o nim marzyłeś to powinieneś rozważyć replikę.

Właśnie z takim autem mamy do czynienia. Oryginalnie Mustang opuścił fabrykę z największym w tym roczniku silnikiem 390ci (S-code). Za przełożenie odpowiada manualna czterobiegowa skrzynia Top Loader a komfort i bezpieczeństwo zapewnia układ kierowniczy Rack and Pinion i tarczowe hamulce Wilwooda.

Jak replika Shelby GT500 to właśnie taka!

 

Shelby GT500KR 1968 – 712 000 PLN

Cena zawiera zakup auta, transport morski i lądowy, wszystkie opłaty importowe, rozładunek, wszystkie formalności i dokumenty w USA i PL, rzeczoznawcę, konserwatora, urząd celny, badanie techniczne, tłumaczenia i wszystko co niezbędne do zarejestrowania auta jako zabytek.

Co wiemy z ogłoszenia?

Jeśli jednak szukasz prawdziwego Shelby’ego GT500 to jest dostępny King of Road z 1968 roku. Czyli najmocniejsza wersja z 1968 roku z silnikiem 428ci Cobra Jet, który nieoficjalnie generował moc 400kM.

Ten z ogłoszenia ma silnik „Date Correct” czyli produkcja bloku silnika poprzedza datę produkcji samochodu. A za przełożenie odpowiada manualna czterobiegowa skrzynia. Dodatkowo ma bardzo unikatową specyfikacje – czarny lakier i czarne wnętrze. W lakierze Raven Black tylko 183 KRy opuściły fabrykę.

Jest też dobrze wyposażony – ma wspomaganie kierownicy i wspomaganie tarczowych hamulców.

Perełka!

Back to top
Marzysz o własnym klasyku?Zostaw adres e-mail a nie ominie Cię żadna okazja!

Każdego tygodnia w Stanach pojawia się kilka wyjątkowych okazji klasyków. Wiele z nich znika z lokalnego portalu ogłoszeniowego tego samego dnia. Sztuka polega na tym, żeby być pierwszym który kontaktuje się właścicielem.