Deals Of The Week 03.08.2019

Chcesz kupić klasyka prosto z USA, ale nie chcesz tracić czasu na załatwienie transportu, opłat i wszystkich formalności? Z nami zminimalizujesz ryzyko zakupu kota w worku i oszczędzisz czas. Przeprowadzimy dokładną inspekcję na miejscu w USA i jeśli zdecydujesz się na zakup podstawimy Ci pod dom przygotowanego do rejestracji klasyka Twoich marzeń! 

W USA dostępność klasyków jest dużo większa, więc znajdziemy Ci dokładnie to czego szukasz. Tymczasem zapraszamy na podsumowanie najlepszych okazji zza oceanu! W tym tygodniu pojawiło się kilka naprawdę interesujących samochodów.

 

Chevy Chevell 1969 – 155 500 PLN

Cena zawiera zakup auta, transport morski i lądowy, wszystkie opłaty importowe, rozładunek, wszystkie formalności i dokumenty w USA i PL, rzeczoznawcę, konserwatora, urząd celny, badanie techniczne, tłumaczenia i wszystko co niezbędne do zarejestrowania auta jako zabytek.

Co wiemy z ogłoszenia?

Ta Chevelle ma nowy silnik (crate motor), który przejechał mniej niż 100 mil. Dodatkowo dostał sportowy kolektor dolotowy i gaźnik 650cfm od Edelbrocka. Chevy jest też dobrze wyposażony – automatyczna skrzynia biegów z lewarkiem przy kierownicy, wspomaganie kierownicy oraz wspomaganie tarczowych hamulców. Dobre brzmienie nadaje nowy wydech Flowmaster.

 

Mustang Fastback 1965 – 157 500 PLN

Cena zawiera zakup auta, transport morski i lądowy, wszystkie opłaty importowe, rozładunek, wszystkie formalności i dokumenty w USA i PL, rzeczoznawcę, konserwatora, urząd celny, badanie techniczne, tłumaczenia i wszystko co niezbędne do zarejestrowania auta jako zabytek.

Co wiemy z ogłoszenia?

1965 To pierwszy rocznik Fastbacka i zarazem najbardziej klasyczna linia Mustanga.  Ten został wyprodukowany w kalifornijskiej fabryce Forda i całe życie spędził w tym właśnie stanie – to zawsze dobra informacja, ponieważ panuje tam suchy klimat co sprzyja utrzymaniu auta w dobrym stanie.a. Pod maską silnik 289ci (C-code) spięty z automatyczną skrzynią (C4).

Cena jest bardzo atrakcyjna.

 

Corvette 1969 – 221 500 PLN

Cena zawiera zakup auta, transport morski i lądowy, wszystkie opłaty importowe, rozładunek, wszystkie formalności i dokumenty w USA i PL, rzeczoznawcę, konserwatora, urząd celny, badanie techniczne, tłumaczenia i wszystko co niezbędne do zarejestrowania auta jako zabytek.

Co wiemy z ogłoszenia?

Ta Corvette jest wyjątkowa z 3 powodów. Po pierwsze jest w bardzo dobrym stanie. Po drugie ma bardzo dobrą specyfikację – silnik 427ci spięty z manualną czterobiegową skrzynią (matching numbers). Dodatkowo ma wspomaganie kierownicy, wspomaganie tarczowych hamulców, elektryczne szyby oraz zdejmowany twardy dach (T-top). Po trzecie ma fajną historię – należała do astronauty. Dokładnie do Francisa G. Neubecka (TUTAJ ŻYCIORYS)

 

Mustang Mach1 1969 – 256 000 PLN

Cena zawiera zakup auta, transport morski i lądowy, wszystkie opłaty importowe, rozładunek, wszystkie formalności i dokumenty w USA i PL, rzeczoznawcę, konserwatora, urząd celny, badanie techniczne, tłumaczenia i wszystko co niezbędne do zarejestrowania auta jako zabytek.

Co wiemy z ogłoszenia?

Kolejny Big Block. Tym razem 390ci spięty z automatyczną skrzynią zamknięty w świetnym nadwoziu Mustanga Mach1. Mustang oprócz dobrego silnika ma też kilka dobrych upgrade’ów – klimatyzacja, wspomaganie czterech tarczowych hamulców Wilwooda oraz układ kierowniczy ze wspomaganiem od Rack n Pinion. Jeździ się nim zdecydowanie bardziej komfortowo niż oryginalnym Mustangiem!

 

Mustang Kabriolet GT 1968 – 298 500 PLN

Cena zawiera zakup auta, transport morski i lądowy, wszystkie opłaty importowe, rozładunek, wszystkie formalności i dokumenty w USA i PL, rzeczoznawcę, konserwatora, urząd celny, badanie techniczne, tłumaczenia i wszystko co niezbędne do zarejestrowania auta jako zabytek.

Co wiemy z ogłoszenia?

To z kolei przykład oryginalnego i bardzo unikatowego Mustanga. W 1968 wyprodukowano zaledwie 676 Kabrioletów z silnikiem 390ci (dla porównania w tym samym roku wyprodukowano 933 Shelbych GT500KR). Dodatkowym smaczkiem jest dalsza statystyka tego konkretnego Mustanga – tylko jeden w dokładnie takiej specyfikacji opuścił fabrykę (Marti Report).

Za przełożenie odpowiada manualna czterobiegowa skrzynia a komfort jazdy poprawia wspomaganie tarczowych hamulców i wspomaganie kierownicy.

Duży unikat, który jest gotowy do jazdy!

Back to top
Marzysz o własnym klasyku?Zostaw adres e-mail a nie ominie Cię żadna okazja!

Każdego tygodnia w Stanach pojawia się kilka wyjątkowych okazji klasyków. Wiele z nich znika z lokalnego portalu ogłoszeniowego tego samego dnia. Sztuka polega na tym, żeby być pierwszym który kontaktuje się właścicielem.