Deals Of The Week 09.08.2019

Chcesz kupić klasyka prosto z USA, ale nie chcesz tracić czasu na załatwienie transportu, opłat i wszystkich formalności? Z nami zminimalizujesz ryzyko zakupu kota w worku i oszczędzisz czas. Przeprowadzimy dokładną inspekcję na miejscu w USA i jeśli zdecydujesz się na zakup podstawimy Ci pod dom przygotowanego do rejestracji klasyka Twoich marzeń! 

W USA dostępność klasyków jest dużo większa, więc znajdziemy Ci dokładnie to czego szukasz. Tymczasem zapraszamy na podsumowanie najlepszych okazji zza oceanu! W tym tygodniu pojawiło się kilka naprawdę interesujących samochodów.

 

Mustang Fastback GT 1967 – 227 000 PLN

Cena zawiera zakup auta, transport morski i lądowy, wszystkie opłaty importowe, rozładunek, wszystkie formalności i dokumenty w USA i PL, rzeczoznawcę, konserwatora, urząd celny, badanie techniczne, tłumaczenia i wszystko co niezbędne do zarejestrowania auta jako zabytek.

Co wiemy z ogłoszenia?

W dzisiejszym Deals Of The Week wybraliśmy auta, które wymagają pracy. Nie będą to jednak tanie auta, bo to na tych droższych renowacja jest bardziej opłacalna. Jak już inwestować w renowację to tak by rzeczywiście się to opłaciło. Jeśli szukasz klasyka przy którym chciałbyś poracować razem z kolegami w zaciszu swojego garażu, lub zlecić komuś, kto zrobi auto pod Ciebie to mamy dla Ciebie cztery propozycje.

Ten Mustang nie wymaga dużo pracy. Potrzeba go po prostu dopieścić, albo zostawić tak jak jest i się nim cieszyć. Przeszedł renowację w latach ’80, ale nadal wygląda dobrze i można nim śmiało jeździć. Lepszą okazję na prawdziwego Fastbacka ‘ 67 z Big Blockiem 390ci i manualną czterobiegową skrzynią ciężko będzie znaleźć. Szczególnie, że ten prawdopodobnie ma oryginalny silnik (data produkcji bloku poprzedza datę produkcji samochodu – w 1967 nie stemplowano VINu na silniku, więc nigdy nie ma 100% pewności).

Możesz przeprowadzić pełną renowację lub go po prostu dopieścić. Decyzja należy do Ciebie – najważniejsze to kupić dobre auto w dobrej cenie!

Orientacyjna minimalna cena idealnie odrestaurowanego: 350 000 PLN

 

Mustang Fastback GT 1967 – 235 500 PLN

Cena zawiera zakup auta, transport morski i lądowy, wszystkie opłaty importowe, rozładunek, wszystkie formalności i dokumenty w USA i PL, rzeczoznawcę, konserwatora, urząd celny, badanie techniczne, tłumaczenia i wszystko co niezbędne do zarejestrowania auta jako zabytek.

Co wiemy z ogłoszenia?

Kolejny Fastback ’67 w dobrym, ale nie idealnym stanie.  Silnik był remontowany 12 000 mil temu i spięty jest z manualną czterobiegową skrzynią. Lakier Highland Green (jak Bullitt) położony został w połowie lat ’80. Bardzo podobne auto do poprzedniego Fastbacka, ale w ciekawszym kolorze!

Orientacyjna minimalna cena idealnie odrestaurowanego: 350 000 PLN

 

Mustang Mach1 1969 – 150 000 PLN

Cena zawiera zakup auta, transport morski i lądowy, wszystkie opłaty importowe, rozładunek, wszystkie formalności i dokumenty w USA i PL, rzeczoznawcę, konserwatora, urząd celny, badanie techniczne, tłumaczenia i wszystko co niezbędne do zarejestrowania auta jako zabytek.

Co wiemy z ogłoszenia?

Kultowy Mach1 z 1969 roku. Najbardziej popularny silnik 351ci (M-code) jest już po remoncie i spięty jest z manualną czterobiegową skrzynią Top Loader. Karoseria jest przykryta czarnym podkładem, ale potrzebuje jeszcze trochę pracy oraz lakieru. Wnętrze także wymaga odświeżenia. Jeśli masz smykałkę do majsterkowania z wnętrzem i mechaniką poradzisz sobie z pomocą youtube. Lakier warto będzie zostawić profesjonaliście.

Mustang opuścił fabrykę z pakietem Mach1, silnikiem 351ci, automatyczną skrzynią biegów w kolorze Acapulco Blue oraz czarnym wnętrzem. To czy wrócisz do oryginału czy zrobisz Custom zależy tylko od Ciebie!

Orientacyjna minimalna cena idealnie odrestaurowanego: 250 000 PLN

 

Shelby GT500 1968 – 365 000 PLN

Cena zawiera zakup auta, transport morski i lądowy, wszystkie opłaty importowe, rozładunek, wszystkie formalności i dokumenty w USA i PL, rzeczoznawcę, konserwatora, urząd celny, badanie techniczne, tłumaczenia i wszystko co niezbędne do zarejestrowania auta jako zabytek.

Co wiemy z ogłoszenia?

Shelby to Shelby. Wyższa liga. Remont takiego auta będzie kosztował niewiele więcej niż Mustanga Coupe, ale wartość odrestaurowanego Shelby’ego jest 6 razy wyższa od Coupe. Zakładając, że kompletny remont będzie kosztował między 50 000 – 100 000 PLN lepiej jest zrobić to na aucie, którego końcowa wartość będzie 650 000 PLN niż 150 000 PLN. Ten Shelby jest kompletny, nieźle wyglądający i gotowy do przejażdżek. Pod maską silnik 427ci spięty z automatyczną skrzynią biegów. Dodatkowo jest wyposażony we wspomaganie kierownicy i wspomaganie tarczowych hamulców.

Orientacyjna minimalna cena idealnie odrestaurowanego: 650 000 PLN

 

Shelby GT500 1968 – 625 000 PLN

Cena zawiera zakup auta, transport morski i lądowy, wszystkie opłaty importowe, rozładunek, wszystkie formalności i dokumenty w USA i PL, rzeczoznawcę, konserwatora, urząd celny, badanie techniczne, tłumaczenia i wszystko co niezbędne do zarejestrowania auta jako zabytek.

Co wiemy z ogłoszenia?

Tyle kosztuje odrestaurowany w 2003 roku Shelby GT500 ’68 i to jest jedna z lepszych okazji na ten model Mustanga w takim stanie. Dodatkowo jest wyposażony w klimatyzację, wspomaganie kierownicy i wspomaganie tarczowych hamulców. Jeśli nie chcesz tracić czasu na renowację i chcesz się nim cieszyć od momentu zakupu to to jest opcja dla Ciebie.

Back to top
Marzysz o własnym klasyku?Zostaw adres e-mail a nie ominie Cię żadna okazja!

Każdego tygodnia w Stanach pojawia się kilka wyjątkowych okazji klasyków. Wiele z nich znika z lokalnego portalu ogłoszeniowego tego samego dnia. Sztuka polega na tym, żeby być pierwszym który kontaktuje się właścicielem.