Deals Of The Week 16.08.2019
W USA dostępność klasyków jest dużo większa, więc znajdziemy Ci dokładnie to czego szukasz. Tymczasem zapraszamy na podsumowanie najlepszych okazji zza oceanu! W tym tygodniu pojawiło się kilka naprawdę interesujących samochodów.
Chevrolet Camaro RS 1967 – 162 000 PLN
Cena zawiera zakup auta, transport morski i lądowy, wszystkie opłaty importowe, rozładunek, wszystkie formalności i dokumenty w USA i PL, rzeczoznawcę, konserwatora, urząd celny, badanie techniczne, tłumaczenia i wszystko co niezbędne do zarejestrowania auta jako zabytek.
Co wiemy z ogłoszenia?
W dzisiejszym Deals Of The Week wybraliśmy pięć najciekawszych Chevroletów dostępnych w USA. Są trzy Camaro i dwie Corvetty!
Zaczynamy od Camaro RS z pierwszego roku produkcji. Pod maską silnik 327ci spięty z manualną czterobiegową skrzynią. Świeżo położony czarny lakier w połączeniu z białymi pasami, czarnym wnętrzem oraz chowanymi światłami z pakietu RS nadaje mu rasowego charakteru. Z kolei wydech Flowmaster wydobywa najlepszy dźwięk V8.
Cena? Bardzo atrakcyjna – dawno nie widzieliśmy podobnej okazji!
Chevrolet Camaro 1969 – 172 500 PLN
Cena zawiera zakup auta, transport morski i lądowy, wszystkie opłaty importowe, rozładunek, wszystkie formalności i dokumenty w USA i PL, rzeczoznawcę, konserwatora, urząd celny, badanie techniczne, tłumaczenia i wszystko co niezbędne do zarejestrowania auta jako zabytek.
Co wiemy z ogłoszenia?
Jeśli jednak bardziej Ci się podoba sylwetka po lifcie z 1969 roku to znaleźliśmy kolejną bardzo dobrą okazję. Mocny czerwony lakier, czarne pasy, ładne czarne wnętrze i dobra felga sprawiają, że wygląda naprawdę dobrze! Dodatkowo pod maską silnik 350ci, który połączony jest z automatyczną skrzynią biegów.
Chevrolet Camaro 1969 – 216 000 PLN
Cena zawiera zakup auta, transport morski i lądowy, wszystkie opłaty importowe, rozładunek, wszystkie formalności i dokumenty w USA i PL, rzeczoznawcę, konserwatora, urząd celny, badanie techniczne, tłumaczenia i wszystko co niezbędne do zarejestrowania auta jako zabytek.
Co wiemy z ogłoszenia?
Trochę droższe Camaro od poprzednich, wg tabliczki znamionowej fabrykę opuścił jako prawdziwy Z28! Aktualnie pod maską znajduje się silnik 350ci, który dostał kilka dobrych upgrade’ów – aluminiowy kolektor dolotowy, sportowe głowice, kolektory wydechowe typu „headers” przykryte ceramiką oraz trzy calowy wydech z X-pipem i tłumikami flowmastera. Za przełożenie odpowiada manualna czterobiegowa skrzynia oraz tylny most 3.73 (12 bolt). Dodatkowo przód Camaro został obniżony na sprężynach od Hotchiksa.
Dopracowane auto!
Chevrolet Corvette 1969 – 151 000 PLN
Cena zawiera zakup auta, transport morski i lądowy, wszystkie opłaty importowe, rozładunek, wszystkie formalności i dokumenty w USA i PL, rzeczoznawcę, konserwatora, urząd celny, badanie techniczne, tłumaczenia i wszystko co niezbędne do zarejestrowania auta jako zabytek.
Co wiemy z ogłoszenia?
Corvette to sportowe, lekkie, wykonane z laminatu auto. Dodatkowo łączy w sobie twardy dach z kabrioletem (zdejmowany T-top). Ta z ogłoszenia jest w świetnym niebieskim kolorze, który w połączeniu z niebieskim wnętrzem idealnie oddaje klimat końcówki lat ’60. Napędza ją silnik 350ci spięty z automatyczną skrzynią biegów. Dodatkowo wyposażona jest w wspomaganie kierownicy, wspomaganie tarczowych hamulców oraz klimatyzację i nawet elektryczne szyby.
Cena 151 000 PLN po wszystkich opłatach sprawia, że mamy do czynienia ze świetną okazją!
Chevrolet Corvette 1966 – 270 000 PLN
Cena zawiera zakup auta, transport morski i lądowy, wszystkie opłaty importowe, rozładunek, wszystkie formalności i dokumenty w USA i PL, rzeczoznawcę, konserwatora, urząd celny, badanie techniczne, tłumaczenia i wszystko co niezbędne do zarejestrowania auta jako zabytek.
Co wiemy z ogłoszenia?
Wg wielu to właśnie druga generacja jest najładniejszą z Corvette. Patrząc na piękną sylwetkę oraz dopracowane wnętrze trudno się nie zgodzić z tą opinią. Dlaczego do zestawienia wybraliśmy akurat tę sztukę? Przede wszystkim silnik 327ci jest oryginalny (ma wybitą końcówkę nr VIN) a to w aucie tej klasy duży atut. Po drugie za przełożenie odpowiada rzadko spotykana manualna czterobiegowa skrzynia. Po trzecie oryginalny czarny lakier (Tuxedo Black) to również duża rzadkość – jedynie 1190 Corvette ’66 opuściło fabrykę w tym kolorze. Po czwarte po prostu genialnie wygląda z bocznymi wydechami. Po piąte – cena jest mega atrakcyjna!