Deals Of The Week 06.09.2019

Chcesz kupić klasyka prosto z USA, ale nie chcesz tracić czasu na załatwienie transportu, opłat i wszystkich formalności? Z nami zminimalizujesz ryzyko zakupu kota w worku i oszczędzisz czas. Przeprowadzimy dokładną inspekcję na miejscu w USA i jeśli zdecydujesz się na zakup podstawimy Ci pod dom przygotowanego do rejestracji klasyka Twoich marzeń! 

W USA dostępność klasyków jest dużo większa, więc znajdziemy Ci dokładnie to czego szukasz. Tymczasem zapraszamy na podsumowanie najlepszych okazji zza oceanu! W tym tygodniu pojawiło się kilka naprawdę interesujących samochodów.

 

Mustang Coupe 1966 – 120 000 PLN

Cena zawiera zakup auta, transport morski i lądowy, wszystkie opłaty importowe, rozładunek, wszystkie formalności i dokumenty w USA i PL, rzeczoznawcę, konserwatora, urząd celny, badanie techniczne, tłumaczenia i wszystko co niezbędne do zarejestrowania auta jako zabytek.

Co wiemy z ogłoszenia?

Najbardziej klasyczny Mustang, czyli Coupe z 1966 roku w świetnym niebieskim lakierze, który idealnie komponuje się z jasnym wnętrzem. Sprawne oko wyłapie, że wnętrze nie jest standardowe… Z przodu zamiast foteli jest kanapa tzw. Bench Seat – bardzo rzadko spotykana opcja w Mustangach. Pod maską silnik V8 o pojemności 289ci (C-code), który spięty jest z automatyczną skrzynią biegów. Dodatkowo Mustang wyposażony jest we wspomaganie kierownicy, które docenisz podczas parkowania.

 

Mustang Kabriolet 1964 – 171 000 PLN

Cena zawiera zakup auta, transport morski i lądowy, wszystkie opłaty importowe, rozładunek, wszystkie formalności i dokumenty w USA i PL, rzeczoznawcę, konserwatora, urząd celny, badanie techniczne, tłumaczenia i wszystko co niezbędne do zarejestrowania auta jako zabytek.

Co wiemy z ogłoszenia?

17 kwietnia 1964 roku, czyli w pierwszym dniu sprzedaży Mustanga sprzedano ponad 22 000 sztuk. Każdy chciał mieć auto, które zaraz miało stać się ikoną motoryzacji. Niektórzy w dzień przed otwarciem sprzedaży spali pod salonem Forda żeby mieć pewność, że kupią samochód o którym wszyscy wtedy mówili.

Ten z ogłoszenia pochodzi właśnie z 1964 roku. To jedyny rocznik kiedy w numerze VIN silnik oznaczano literą „D”. Pod maską pracuje więc 289ci o mocy 210kM. Za przełożenie odpowiada automatyczna skrzynia biegów a Mustang dodatkowo wyposażony jest w klimatyzację, wspomaganie kierownicy, wspomaganie hamulców oraz Rally PAC.

Interesujące auto z dobrą historią – jest w jednych rękach od 1984 roku.

 

Mustang Fastback 1965 – 201 500 PLN

Cena zawiera zakup auta, transport morski i lądowy, wszystkie opłaty importowe, rozładunek, wszystkie formalności i dokumenty w USA i PL, rzeczoznawcę, konserwatora, urząd celny, badanie techniczne, tłumaczenia i wszystko co niezbędne do zarejestrowania auta jako zabytek.

Co wiemy z ogłoszenia?

Debiut Mustanga był sukcesem, ale nie wystarczył włodarzom Ford Motor Company. Rok później wprowadzili do sprzedaży nadwozie Fastback, na punkcie którego ludzie oszaleli… i szaleją do dziś – to najbardziej pożądana wersja Mustanga.

Ten z ogłoszenia pochodzi od kolekcjonera, który przeprowadził na nim pełną renowację. Pod maską silnik 289ci spięty z automatyczną skrzynią. Dodatkowo Mustang ma wspomaganie kierownicy i wspomaganie tarczowych hamulców. Osobiście nie jestem fanem czerwonego wnętrza, ale te wygląda naprawdę dobrze. Przede wszystkim jest super zadbane a do tego ładnie komponuje się z białym lakierem nadwozia oraz czerwoną naklejką idącą wzdłuż auta.

 

Mustang Mach1 1969 – 217 000 PLN

Cena zawiera zakup auta, transport morski i lądowy, wszystkie opłaty importowe, rozładunek, wszystkie formalności i dokumenty w USA i PL, rzeczoznawcę, konserwatora, urząd celny, badanie techniczne, tłumaczenia i wszystko co niezbędne do zarejestrowania auta jako zabytek.

Co wiemy z ogłoszenia?

W 1969 roku Mustang przeszedł drugi lifting. Nazwę Fastback zastąpił Sportsroof a pakiet GT powoli zaczęto wycofywać ze sprzedaży na rzecz pakietu Mach1. To właśnie Sportsroof z pakietem Mach1 jest najbardziej rozpoznawalnym Mustangiem z 1969 roku. I to właśnie takiego Mustanga dostał John Wick od swojej żony…

Ten z ogłoszenia ma silnik 351ci (M-code) oraz rzadko spotykaną manualną czterobiegową skrzynię. Dodatkowo Mach1 ma wspomaganie kierownicy oraz wspomaganie tarczowych hamulców.

 

Mustang Kabriolet 1965 – 241 000 PLN

Cena zawiera zakup auta, transport morski i lądowy, wszystkie opłaty importowe, rozładunek, wszystkie formalności i dokumenty w USA i PL, rzeczoznawcę, konserwatora, urząd celny, badanie techniczne, tłumaczenia i wszystko co niezbędne do zarejestrowania auta jako zabytek.

Co wiemy z ogłoszenia?

Najmocniejsza wersja silnika 289 montowanego w Mustangach to tak zwany “Hi-Po”, który produkowany był zaledwie przez trzy lata 65-67, a auta wyposażone w tę jednostkę napędową oznaczone były literką K w kodzie VIN, stad potoczna nazwa “K-code”. W sumie wyprodukowanych zostało nie całe 13,000 Mustangów z tym silnikiem, co czyni je niezwykle rzadkimi – mniej niż 1% wszystkich wyprodukowanych.

Większość tych silników trafiła do nadwozia Fastback, więc tym bardziej mamy do czynienia z dużym unikatem. Ten z ogłoszenia renowację przeszedł niecałe 300 mil temu. Silnik oraz manualna skrzynia z lewarkiem od Hursta są oryginalne. Dodatkowo Mustang jest wyposażony we wspomaganie kierownicy oraz tarczowe hamulce z większą pompą hamulcową (charakterystyczne dla wersji GT).

Więcej o silnik 289ci Hi-Po możecie przeczytać TUTAJ

Back to top
Marzysz o własnym klasyku?Zostaw adres e-mail a nie ominie Cię żadna okazja!

Każdego tygodnia w Stanach pojawia się kilka wyjątkowych okazji klasyków. Wiele z nich znika z lokalnego portalu ogłoszeniowego tego samego dnia. Sztuka polega na tym, żeby być pierwszym który kontaktuje się właścicielem.