Deals Of The Week 27.09.2019
W USA dostępność klasyków jest dużo większa, więc znajdziemy Ci dokładnie to czego szukasz. Tymczasem zapraszamy na podsumowanie najlepszych okazji zza oceanu! W tym tygodniu pojawiło się kilka naprawdę interesujących samochodów.
Mustang Kabriolet 1968 – 174 000 PLN
Cena zawiera zakup auta, transport morski i lądowy, wszystkie opłaty importowe, rozładunek, wszystkie formalności i dokumenty w USA i PL, rzeczoznawcę, konserwatora, urząd celny, badanie techniczne, tłumaczenia i wszystko co niezbędne do zarejestrowania auta jako zabytek.
Co wiemy z ogłoszenia?
Dawno nie było tak dobrego tygodnia dla poszukiwaczy dobrych okazji w USA. W dzisiejszym DOTW znaleźliśmy dla was trzy Mustangi, Camaro i Challengera!
Zaczynamy od Mustanga kabrioleta z 1968 po kompletnej renowacji. Silnik 289ci (C-code) oraz automatyczna skrzynia zostały wyremontowane. Podwozie również – dodatkowo zostało zabezpieczone czerwonym podkładem (zdjęcia). Takim z jakim Mustangi opuszczały fabrykę. Czerwony lakier wygląda świetnie i idealnie komponuje się z jasnym wnętrzem oraz dachem. Mustang jest też dobrze wyposażony – ma klimatyzację, wspomaganie kierownicy oraz hamulców, radio Retrosound.
Jest bardzo dużo zdjęć szczegółów a cena jak za tak zadbane auto bardzo dobra.
Mustang Mach1 1969 – 198 000 PLN
Cena zawiera zakup auta, transport morski i lądowy, wszystkie opłaty importowe, rozładunek, wszystkie formalności i dokumenty w USA i PL, rzeczoznawcę, konserwatora, urząd celny, badanie techniczne, tłumaczenia i wszystko co niezbędne do zarejestrowania auta jako zabytek.
Co wiemy z ogłoszenia?
Ładny Mustang Mach1 z 1969 poniżej 200 000 PLN w ostatnim czasie to naprawdę duża rzadkość. Ten z ogłoszenia całe życie spędził w Kalifornii. Obecny właściciel ma go 3 lata i wymienił w nim wszystkie rzeczy, które tego wymagały aby Mustang był w bardzo dobrym stanie mechanicznym. Silnik został kompletnie odbudowany i jest to mocniejsza wersja 351ci (M-code). Oryginalnie za przełożenie odpowiadała automatyczna trzybiegowa skrzynia, ale obecny właściciel zmienił ją na czterobiegowy manual Top Loader. Zachował oryginalną skrzynię oraz lewarek zmiany biegów i oddaje je razem z samochodem. Mustang fabrykę opuścił ze wspomaganiem kierownicy oraz wspomaganiem tarczowych hamulców. Wnętrze poza dywanem jest zachowane w świetnym oryginalnym stanie.
Okazja!
Mustang Fastback 1968 – 242 500 PLN
Cena zawiera zakup auta, transport morski i lądowy, wszystkie opłaty importowe, rozładunek, wszystkie formalności i dokumenty w USA i PL, rzeczoznawcę, konserwatora, urząd celny, badanie techniczne, tłumaczenia i wszystko co niezbędne do zarejestrowania auta jako zabytek.
Co wiemy z ogłoszenia?
Kolejny Mustang prosto z Kalifornii. Tym razem Fastback z silnikiem 289ci (C-code) oraz automatyczną skrzynią biegów, które są pod generalnym remoncie. Ma nowe zawieszenie, nową przekładnie kierowniczą, nowe hamulce i wiele innych nowych części. Właściciel ma zachowane dwa segregatory rachunków. Dodatkowo Mustang ma klimatyzację, wspomaganie kierownicy oraz wspomaganie tarczowych hamulców. Złota naklejka na boku auta świetnie wygląda na czerwonym lakierze CandyApple Red, który z kolejny idealnie komponuje się z jasnym wnętrzem.
Prawdziwy Fastback ’68 z silnikiem 289ci gotowy do jazdy poniżej 250 000 PLN!
Chevy Camaro 1969 – 187 000 PLN
Cena zawiera zakup auta, transport morski i lądowy, wszystkie opłaty importowe, rozładunek, wszystkie formalności i dokumenty w USA i PL, rzeczoznawcę, konserwatora, urząd celny, badanie techniczne, tłumaczenia i wszystko co niezbędne do zarejestrowania auta jako zabytek.
Co wiemy z ogłoszenia?
Jeśli nie jesteś fanem Mustanga to mamy dla Ciebie jeszcze dwie propozycje. Na pierwszy ogień kultowe Camaro z 1969. Pod maską silnik 327ci (matching numbers) spięty z automatyczną skrzynią biegów. Dodatkowo ma klimatyzację, wspomaganie kierownicy oraz wspomaganie tarczowych hamulców! Piękny bordowy lakier, czarne pasy oraz czarne wnętrze w wersji Deluxe wygląda rewelacyjnie!
Dodge Challenger 1970 – 247 500 PLN
Cena zawiera zakup auta, transport morski i lądowy, wszystkie opłaty importowe, rozładunek, wszystkie formalności i dokumenty w USA i PL, rzeczoznawcę, konserwatora, urząd celny, badanie techniczne, tłumaczenia i wszystko co niezbędne do zarejestrowania auta jako zabytek.
Co wiemy z ogłoszenia?
Czarny vinylowy dach, czarny lakier, czarne wnętrze – ten Challenger to prawdziwy Badass. Szczególnie, że pod maską pracuje Big Block 383ci o mocy 335kM, który spięty jest z automatyczną skrzynią biegów. Co ciekawe z lewarkiem zmiany biegów przy kierownicy. Drugą ciekawostką jest fakt, że ten Challenger zjechał jako szósty z silnikiem 383ci z linii produkcyjnej w pierwszym roku produkcji modelu. Tak, jest to potwierdzone przez Chrysler Registry!
Duży unikat i po prostu świetne auto!