Deals Of The Week 07.11.2020

Chcesz kupić klasyka prosto z USA, ale nie chcesz tracić czasu na załatwienie transportu, opłat i wszystkich formalności? Z nami zminimalizujesz ryzyko zakupu kota w worku i oszczędzisz czas. Przeprowadzimy dokładną inspekcję na miejscu w USA i jeśli zdecydujesz się na zakup podstawimy Ci pod dom przygotowanego do rejestracji klasyka Twoich marzeń! 

W USA dostępność klasyków jest dużo większa, więc znajdziemy Ci dokładnie to czego szukasz. Tymczasem zapraszamy na podsumowanie najlepszych okazji zza oceanu! W tym tygodniu pojawiło się kilka naprawdę interesujących samochodów.

Zapraszam do obejrzenia filmu z podsumowaniem tygodnia najlepszych okazji z USA

Dodge Charger 1973 – 100 000 PLN

Cena zawiera zakup auta, transport morski i lądowy, wszystkie opłaty importowe, rozładunek, wszystkie formalności i dokumenty w USA i PL, rzeczoznawcę, konserwatora, urząd celny, badanie techniczne, tłumaczenia i wszystko co niezbędne do zarejestrowania auta jako zabytek.

00K0K_6S9I0hFbR1i_0pO0jm_1200x900
00808_bBcCkKp2tRl_0pO0jm_1200x900
00M0M_c6mkRNtjPXR_0pO0jm_1200x900
00p0p_7PnFJACajFI_0pO0jm_1200x900
00T0T_bCTF6aecfi5_0pO0jm_1200x900
00808_iiObuLlS3Nk_0pO0jm_1200x900
01111_dYftkRXXgtK_0pO0jm_1200x900
00j0j_coHgX1rWpZV_0pO0jm_1200x900
00O0O_fHRTMJjCXxI_0pO0jm_1200x900
00l0l_56jm4F7lZUO_0oo0ww_1200x900
00k0k_9h0AzoOXRkS_0oo0ww_1200x900
00L0L_hJY7tvbGl8b_0jm0pO_1200x900
00q0q_36cg53x2YDk_0gw0bF_1200x900
00T0T_31nPuNyxEgh_0jm0pO_1200x900
00Y0Y_a9xLUucgLOm_0jm0pO_1200x900
00606_ieYCIlq6vFB_0o00pO_1200x900
00f0f_2FHCZppL6kE_0ku0pO_1200x900
01414_a76mUhic5vu_0jm0pO_1200x900
00C0C_eewLtiR5Y14_0oo0ww_1200x900
00j0j_hTkDZfeGAVJ_0jm0pO_1200x900
00K0K_6S9I0hFbR1i_0pO0jm_1200x900 00808_bBcCkKp2tRl_0pO0jm_1200x900 00M0M_c6mkRNtjPXR_0pO0jm_1200x900 00p0p_7PnFJACajFI_0pO0jm_1200x900 00T0T_bCTF6aecfi5_0pO0jm_1200x900 00808_iiObuLlS3Nk_0pO0jm_1200x900 01111_dYftkRXXgtK_0pO0jm_1200x900 00j0j_coHgX1rWpZV_0pO0jm_1200x900 00O0O_fHRTMJjCXxI_0pO0jm_1200x900 00l0l_56jm4F7lZUO_0oo0ww_1200x900 00k0k_9h0AzoOXRkS_0oo0ww_1200x900 00L0L_hJY7tvbGl8b_0jm0pO_1200x900 00q0q_36cg53x2YDk_0gw0bF_1200x900 00T0T_31nPuNyxEgh_0jm0pO_1200x900 00Y0Y_a9xLUucgLOm_0jm0pO_1200x900 00606_ieYCIlq6vFB_0o00pO_1200x900 00f0f_2FHCZppL6kE_0ku0pO_1200x900 01414_a76mUhic5vu_0jm0pO_1200x900 00C0C_eewLtiR5Y14_0oo0ww_1200x900 00j0j_hTkDZfeGAVJ_0jm0pO_1200x900

Co wiemy z ogłoszenia?

Na początek Charger trzeciej generacji w wersji SE, która oznacza Special Edition i jest trochę lepiej wyposażona. Pod maską oryginalny silnik 318ci, czyli nieco ponad 5 litrów o mocy szalonych 150 koni mechanicznych, chociaż ten sam silnik jeszcze w 1971 generował moc 230kM. Jak do tego doszło? Otóż w 1970 roku prezydent Nixon powołał Agencję Ochrony Środowiska, która w ‘72 nakazała ograniczenie emisji spalin, więc potężne mocne silniki V8 zaczęły być odprężane a dodatkowo w 1973 wybuchł kryzys paliwowy co skutkowało różnymi absurdalnymi sytuacjami jak np. to, że auta o parzystym numerze rejestracyjnymi mogły być tankowane w parzyste dni tygodnia a z nieparzystymi rejestracjami w nieparzyste dni tygodnia. Jakby nie patrzeć ten samochód jest symbolem pewnej nieciekawej części historii USA, która zakończyła erę tego co najlepsze w amerykańskiej motoryzacji.

Ale wróćmy do ogłoszenia. Charger oryginalnie był zielony, ale kilka lat temu został przelakierowany na szalony śliwkowy czyli Plum Crazy. Właściciel napisał, że w ostatnich czasie wymieniał elementy zawieszenia, założył nowe opony i nowy vinylowy dach.  Nie jest to idealny Charger, ale jest solidny i gotowy do jazdy. Dodatkowo ma wspomaganie kierownicy, klimatyzację i aluminiową chłodnicę. Trzeba pprzyznać, że wygląda bardzo interesująco. Szczególnie jeśli weźniemy pod uwagę cenę – 100 000 po wszystkich opłatach.

 

Buick Riviera 1972 – 120 000 PLN

Cena zawiera zakup auta, transport morski i lądowy, wszystkie opłaty importowe, rozładunek, wszystkie formalności i dokumenty w USA i PL, rzeczoznawcę, konserwatora, urząd celny, badanie techniczne, tłumaczenia i wszystko co niezbędne do zarejestrowania auta jako zabytek.

00000_kZateRcVspL_0t20t2_1200x900
00i0i_c0TGfcaSF4U_0t20t2_1200x900
01010_2qlkunqZ1UD_0t20t2_1200x900
00M0M_jyI1yfWynX7_0t20t2_1200x900
00r0r_1rsqcIMGc3q_0t20t2_1200x900
00U0U_3dG45TBKeDq_0t20t2_1200x900
00303_7sFHTTJXRk3_0t20t2_1200x900
00h0h_fhvPTF4dGga_0t20t2_1200x900
00808_gytU4pACE6f_0t20t2_1200x900
00H0H_3zAF15CXJJU_0t20t2_1200x900
00z0z_lSLzqhU6dM4_0t20t2_1200x900
00v0v_7Bp3CSyv35H_0t20t2_1200x900
00505_5WFnQn2PRcX_0t20t2_1200x900
00000_kZateRcVspL_0t20t2_1200x900 00i0i_c0TGfcaSF4U_0t20t2_1200x900 01010_2qlkunqZ1UD_0t20t2_1200x900 00M0M_jyI1yfWynX7_0t20t2_1200x900 00r0r_1rsqcIMGc3q_0t20t2_1200x900 00U0U_3dG45TBKeDq_0t20t2_1200x900 00303_7sFHTTJXRk3_0t20t2_1200x900 00h0h_fhvPTF4dGga_0t20t2_1200x900 00808_gytU4pACE6f_0t20t2_1200x900 00H0H_3zAF15CXJJU_0t20t2_1200x900 00z0z_lSLzqhU6dM4_0t20t2_1200x900 00v0v_7Bp3CSyv35H_0t20t2_1200x900 00505_5WFnQn2PRcX_0t20t2_1200x900

Co wiemy z ogłoszenia?

Buick Riviera z 1972 roku, czyli kolejna ofiara zmian jakie następowały w Stanach Zjednoczonych. Pod maską prawie 7,5litra o mocy 250kM mimo, że jeszcze w 1971 ten silnik generował moc 315kM a w wersji Gran Sport nawet 345kM.

Chociaż moc w tym aucie to drugorzędna sprawa, bo to po prostu piękny wóz. Musicie przyznać, że linia nadwozia typy Boat Tail jest genialna. Widziałem kilka Rivier na żywo i zdecydowanie robią wrażenie. Riviera była luksusowym samochodem nastawionym na komfort jazdy, więc wspomaganie kierownicy i wspomaganie hamulców było w standardzie.

Opis mamy dość skromny, ale patrząc na dostępne zdjęcia wygląda ładnie. Po wszystkich opłatach kosztowałaby niecałe 120 000 PLN.

 

Plymouth Barracuda 1964 – 120 000 PLN

Cena zawiera zakup auta, transport morski i lądowy, wszystkie opłaty importowe, rozładunek, wszystkie formalności i dokumenty w USA i PL, rzeczoznawcę, konserwatora, urząd celny, badanie techniczne, tłumaczenia i wszystko co niezbędne do zarejestrowania auta jako zabytek.

s-l1600 (1)
s-l1600 (2)
s-l1600
s-l1600 (3)
s-l1600 (4)
s-l1600 (5)
s-l1600 (7)
s-l1600 (8)
s-l1600 (6)
s-l1600 (9)
s-l1600 (10)
s-l1600 (11)
s-l1600 (12)
s-l1600 (13)
s-l1600 (14)
s-l1600 (15)
s-l1600 (16)
s-l1600 (17)
s-l1600 (18)
s-l1600 (19)
s-l1600 (1) s-l1600 (2) s-l1600 s-l1600 (3) s-l1600 (4) s-l1600 (5) s-l1600 (7) s-l1600 (8) s-l1600 (6) s-l1600 (9) s-l1600 (10) s-l1600 (11) s-l1600 (12) s-l1600 (13) s-l1600 (14) s-l1600 (15) s-l1600 (16) s-l1600 (17) s-l1600 (18) s-l1600 (19)

Co wiemy z ogłoszenia?

Czarny lakier wygląda ładnie, czerwone wnętrze nie ma śladów zużycia, komora silnika również wygląda dobrze. A sam silnik to 360tka, która oryginalnie do barracudy trafiła dopiero w 1974 roku i wg katalogu generowała moc 245kM. Co jest zmianą na plus (jeśli nie zależy Ci na zgodnych numerach), ponieważ oryginalny silnik 273ci generował moc 190koni mechanicznych.

Za przełożenie odpowiada automatyczna skrzynia biegów. I tu ciekawostka. Spróbujcie znaleźć lewarek zmiany biegów…… Nie ma po prostu jako takiego lewarka. Biegi wybierasz przyciskami po lewej stronie kierownicy. Z rzeczy, na które warto zwrócić uwagę jest również ogromna tylna szyba. Zdecydowanie ciekawe auto, które po wszystkich opłatach kosztowałoby ok. 120 000 PLN

 

Plymouth Barracuda 1967 – 120 000 PLN

Cena zawiera zakup auta, transport morski i lądowy, wszystkie opłaty importowe, rozładunek, wszystkie formalności i dokumenty w USA i PL, rzeczoznawcę, konserwatora, urząd celny, badanie techniczne, tłumaczenia i wszystko co niezbędne do zarejestrowania auta jako zabytek.

00s0s_eVwBShnsjDI_0CI0t2_1200x900
00G0G_bpOGLM4cou7_0CI0t2_1200x900
00000_2RzpYnIdabT_0CI0t2_1200x900
00Q0Q_aEbq6ILiLTg_0CI0t2_1200x900
00G0G_bhbKWW6WZKt_0CI0t2_1200x900
00s0s_bAlpqKqB4fc_0CI0t2_1200x900
00d0d_iJy5C2WJBfs_0CI0t2_1200x900
00M0M_5tMS98oq0Zq_0CI0t2_1200x900
00n0n_eabmpJ4WOA6_0CI0t2_1200x900
00G0G_cw8iq4rIeOa_0CI0t2_1200x900
00s0s_eVwBShnsjDI_0CI0t2_1200x900 00G0G_bpOGLM4cou7_0CI0t2_1200x900 00000_2RzpYnIdabT_0CI0t2_1200x900 00Q0Q_aEbq6ILiLTg_0CI0t2_1200x900 00G0G_bhbKWW6WZKt_0CI0t2_1200x900 00s0s_bAlpqKqB4fc_0CI0t2_1200x900 00d0d_iJy5C2WJBfs_0CI0t2_1200x900 00M0M_5tMS98oq0Zq_0CI0t2_1200x900 00n0n_eabmpJ4WOA6_0CI0t2_1200x900 00G0G_cw8iq4rIeOa_0CI0t2_1200x900

Co wiemy z ogłoszenia?

Warte podkreślenia, że mamy do czynienia z nadwoziem typu Notchback, chociaż Barracuda drugiej generacji oferowana była również w nadwoziu typu Fastback i Kabriolet.

Z ogłoszenia możemy dowiedzieć się, że pod maską znajduje się mocniejsza wersja silnika 273ci, który generuje moc 235kM.

Opis jest dość skromny i nie ma zdjęć komory silnika, więc nie wiemy czy ma dodatkowe opcje, ale wiemy że za przełożenie odpowiada czterobiegowy manual co w połączeniu z tym silnikiem na pewno daje dużo frajdy z jazdy. Po wszystkich opłatach również kosztowałaby ok. 120 000 PLN.

 

Plymouth Barracuda 1972 – 187 000 PLN

Cena zawiera zakup auta, transport morski i lądowy, wszystkie opłaty importowe, rozładunek, wszystkie formalności i dokumenty w USA i PL, rzeczoznawcę, konserwatora, urząd celny, badanie techniczne, tłumaczenia i wszystko co niezbędne do zarejestrowania auta jako zabytek.

s-l1600 (12)
s-l1600 (2)
s-l1600 (1)
s-l1600 (11)
s-l1600
s-l1600 (6)
s-l1600 (5)
s-l1600 (8)
s-l1600 (7)
s-l1600 (9)
s-l1600 (10)
s-l1600 (3)
s-l1600 (12) s-l1600 (2) s-l1600 (1) s-l1600 (11) s-l1600 s-l1600 (6) s-l1600 (5) s-l1600 (8) s-l1600 (7) s-l1600 (9) s-l1600 (10) s-l1600 (3)

Co wiemy z ogłoszenia?

To zdecydowanie najbardziej rozpoznawalna i pożądana generacji Barracudy. Na pierwszy rzut oka może przypominać Challengera, ponieważ to właśnie na jej podstawie został zbudowany.

Ta konkretna pochodzi z 1972 roku i jest stylizowana na jej sportową wersję czyli ‘Cudę 340, chociaż na większy silnik 360ci, który dodatkowo podczas remontu został rozwiercony, dostał sportowy wałek, sportowy kolektor dolotowy od Edelbrocka i gaźnik Edelbrocka oraz sportowe kolektory wydechowe i nowy wydech. Zresztą posłuchajcie jak pracuje.

Mamy do dyspozycji naprawdę dużo zdjęć szczegółów i trzeba przyznać że wygląda zachęcająco. Auto wystawił dealer z Florydy, którego mieliśmy okazję poznać i kupiliśmy od jego już jedno auto na zamówienie Pana Zbigniewa kilka lat temu. Jak na dealera na całkiem niezłe ceny. Ta po wszystkich opłatach kosztowałaby 187 000 PLN.

BTW. Zobaczcie jaka wasza żona byłaby szczęśliwa gdybyście ją kupili.

 

Chevrolet Chevelle 1969 – 192 000 PLN

Cena zawiera zakup auta, transport morski i lądowy, wszystkie opłaty importowe, rozładunek, wszystkie formalności i dokumenty w USA i PL, rzeczoznawcę, konserwatora, urząd celny, badanie techniczne, tłumaczenia i wszystko co niezbędne do zarejestrowania auta jako zabytek.

00y0y_l1dcF1Ucdf8_0CI0rN_1200x900
00Q0Q_gwLN1gyh99R_0CI0sg_1200x900
00C0C_fE8P5gXEb90_0CI0rz_1200x900
01717_fUI4nNWuPhk_0CI0rQ_1200x900
00y0y_l1dcF1Ucdf8_0CI0rN_1200x900 00Q0Q_gwLN1gyh99R_0CI0sg_1200x900 00C0C_fE8P5gXEb90_0CI0rz_1200x900 01717_fUI4nNWuPhk_0CI0rQ_1200x900

Co wiemy z ogłoszenia?

Moim zdaniem kolorystyka jest świetna. Niebieski lakier idealnie komponuje się z jasnym wnętrzem i jasnym vinylowym dachem a wszystko świetnie uzupełnia chromowany grill i zderzak. Ale wygląd oczywiście nie jest najważniejszy. Pod maską oryginalny Big Block 396ci o mocy 350kM, co jest rzadko spotykane w tym aucie a na dodatek za przełożenie odpowiada manualna czterobiegowa skrzynia co czyni go jeszcze bardziej unikatowym i musi sprawiać dużo frajdy z jazdy. Dodatkowo mamy wspomaganie kierownicy i wspomaganie tarczowych hamulców, więc możemy komfortowo ruszyć w trasę nawet w cztery osoby, bo tylna kanapa w Chevelle to nie tylko atrapa – w przeciwieństwie do np. Mustanga tam jest sporo miejsca.

Po wszystkich opłatach ta Chevelle kosztowała by niecałe 192 000 PLN.

 

Chevrolet Camaro RSSS 1968 – 165 000 PLN

Cena zawiera zakup auta, transport morski i lądowy, wszystkie opłaty importowe, rozładunek, wszystkie formalności i dokumenty w USA i PL, rzeczoznawcę, konserwatora, urząd celny, badanie techniczne, tłumaczenia i wszystko co niezbędne do zarejestrowania auta jako zabytek.

00l0l_5UBG4xkkoXi_0pO0jm_1200x900
00303_4EV3YpcFAwD_0pO0jm_1200x900
00404_8t66tNdsk4F_0pO0jm_1200x900
00l0l_5UBG4xkkoXi_0pO0jm_1200x900 00303_4EV3YpcFAwD_0pO0jm_1200x900 00404_8t66tNdsk4F_0pO0jm_1200x900

Co wiemy z ogłoszenia?

Jest to połączenie wersji SS i RS a pod maską największy dostępny w Camaro Big Block 396 i manualna czterobiegowa skrzynia, więc tak samo jak poprzednia Chevelle to naprawdę duży unikat. Dodatkowo ma klimatyzacje i tarczowe hamulce. I pomimo tego, że ogłoszenie jest skromne i ma mało zdjęć to uważam, że to najlepsza okazja ze wszystkich w tym zestawieniu. Po wszystkich opłatach będzie kosztować 165 000 PLN. Oczywiście trzeba skontaktować się z właścicielem i potwierdzić faktyczny stan tego auta.

 

Chevrolet Camaro 1973 – 143 000 PLN

Cena zawiera zakup auta, transport morski i lądowy, wszystkie opłaty importowe, rozładunek, wszystkie formalności i dokumenty w USA i PL, rzeczoznawcę, konserwatora, urząd celny, badanie techniczne, tłumaczenia i wszystko co niezbędne do zarejestrowania auta jako zabytek.

00J0J_1F5Maed5IKJ_0q40hq_1200x900
00H0H_ljU2niI8xYf_0q40hq_1200x900
00L0L_31OqoahLK0Q_0q40hq_1200x900
00q0q_5kGIt37kVdc_0q40hq_1200x900
00T0T_6EFJ94mTEUv_0q40hq_1200x900
00X0X_hWAe5QtpUnG_0q40hq_1200x900
00404_2tseBn5wsT3_0q40hq_1200x900
01212_abmxgicKoX4_0q40hq_1200x900
00000_kgq1yOqU1oj_0q40hq_1200x900
00909_iSEm8rr8zba_0q40hq_1200x900
00303_7Hw3IB8k0H6_0q40hq_1200x900
00q0q_dpUfO2vw56M_0q40hq_1200x900
00707_sF25LW6eVU_0q40hq_1200x900
01414_a0LKuQR1nC7_0q40hq_1200x900
00l0l_iNO6YorAQdh_0q40hq_1200x900
7dd8439dd710be7a0ed8_1-1507572160
a21434ab346119ef0e48_1-1507572165
21b6b59b1572aff8ea36_8-1507572178
77cb60abd5e694e83d86-1507572507
3d4eb26687cffc7623b1-1507572510
72136e50b7a5140cedbf-1507572576
00J0J_1F5Maed5IKJ_0q40hq_1200x900 00H0H_ljU2niI8xYf_0q40hq_1200x900 00L0L_31OqoahLK0Q_0q40hq_1200x900 00q0q_5kGIt37kVdc_0q40hq_1200x900 00T0T_6EFJ94mTEUv_0q40hq_1200x900 00X0X_hWAe5QtpUnG_0q40hq_1200x900 00404_2tseBn5wsT3_0q40hq_1200x900 01212_abmxgicKoX4_0q40hq_1200x900 00000_kgq1yOqU1oj_0q40hq_1200x900 00909_iSEm8rr8zba_0q40hq_1200x900 00303_7Hw3IB8k0H6_0q40hq_1200x900 00q0q_dpUfO2vw56M_0q40hq_1200x900 00707_sF25LW6eVU_0q40hq_1200x900 01414_a0LKuQR1nC7_0q40hq_1200x900 00l0l_iNO6YorAQdh_0q40hq_1200x900 7dd8439dd710be7a0ed8_1-1507572160 a21434ab346119ef0e48_1-1507572165 21b6b59b1572aff8ea36_8-1507572178 77cb60abd5e694e83d86-1507572507 3d4eb26687cffc7623b1-1507572510 72136e50b7a5140cedbf-1507572576

Co wiemy z ogłoszenia?

Kolejne w zestawieniu Camaro. Tym razem drugiej generacji. A dokładnie ostatni rok drugiej generacji, czyli 1973. Pomimo, że jest to rocznik słabych silników to ten zdecydowanie ma moc. Jest to Stroker 383 z aluminiowym głowicami, aluminiowym kolektorem dolotowym, ostrym wałkiem, headersami, elektronicznym aparatem zapłonowym i aluminiową chłodnicą. Dodatkowo ma wspomaganie kierownicy i wspomaganie tarczowych hamulców. Naprawdę dużo kasy jest włożone w silnik, który od momentu remontu ma przejechane ok. 2000 mil.

Właściciel remontował go przez dwa lata, wszystko jest dobrze udokumentowane i opisane na blogu właściciela. Krok po kroku. Bez oszczędności. W samych rachunkach jest 21 000 USD a większość prac właściciel wykonał samodzielnie, więc gdybyś chciał samodzielnie poskładać takie Camaro kosztowałoby Cię dużo więcej pieniędzy. Nie wspominając nawet o czasie i nerwach. Po wszystkich opłatach kosztowałoby 143 000 PLN

 

Mustang Shelby GT500 1968 – 566 000 PLN

Cena zawiera zakup auta, transport morski i lądowy, wszystkie opłaty importowe, rozładunek, wszystkie formalności i dokumenty w USA i PL, rzeczoznawcę, konserwatora, urząd celny, badanie techniczne, tłumaczenia i wszystko co niezbędne do zarejestrowania auta jako zabytek.

00e0e_aRWPjyjpWEZ_0CI0lL_1200x900
00S0S_hjelHXjRgmh_0CI0lL_1200x900
00303_dJJJZ4Y12OG_0CI0lL_1200x900
00000_go7oscG2VT7_0CI0lL_1200x900
00e0e_kdd5FZHz1E8_0CI0lL_1200x900
00G0G_e5uee3UtvmP_0CI0lL_1200x900
00F0F_3qEbG4AyHZO_0CI0lL_1200x900
00N0N_aFYYUmrv5gA_0lL0CI_1200x900
00E0E_lnEdfRzwEQ5_0CI0lL_1200x900
00I0I_amyMz09028v_0CI0lL_1200x900
00909_ldiHaWd4vsB_0CI0lL_1200x900
00N0N_1aJWdqW7v95_0CI0lL_1200x900
00404_hsnMLSVmssB_0CI0lL_1200x900
00v0v_g8zXsreQcDf_0CI0lL_1200x900
00e0e_aRWPjyjpWEZ_0CI0lL_1200x900 00S0S_hjelHXjRgmh_0CI0lL_1200x900 00303_dJJJZ4Y12OG_0CI0lL_1200x900 00000_go7oscG2VT7_0CI0lL_1200x900 00e0e_kdd5FZHz1E8_0CI0lL_1200x900 00G0G_e5uee3UtvmP_0CI0lL_1200x900 00F0F_3qEbG4AyHZO_0CI0lL_1200x900 00N0N_aFYYUmrv5gA_0lL0CI_1200x900 00E0E_lnEdfRzwEQ5_0CI0lL_1200x900 00I0I_amyMz09028v_0CI0lL_1200x900 00909_ldiHaWd4vsB_0CI0lL_1200x900 00N0N_1aJWdqW7v95_0CI0lL_1200x900 00404_hsnMLSVmssB_0CI0lL_1200x900 00v0v_g8zXsreQcDf_0CI0lL_1200x900

Co wiemy z ogłoszenia?

Piękny okaz prawdziwego Shelby GT500 ze wspomnianym silnik 428 Police Interceptor oraz manualną czterobiegową skrzynią. Dodatkowo ma wspomaganie kierownicy i wspomaganie tarczowych hamulców. Jest świeżo po renowacji… od jej zakończenia ma przejechane zaledwie 110 mil. Po wszystkich opłatach kosztowałby 566 000 PLN. Hagerty wycenia ten model na 715 000 PLN po opłatach.

Back to top
Marzysz o własnym klasyku?Zostaw adres e-mail a nie ominie Cię żadna okazja!

Każdego tygodnia w Stanach pojawia się kilka wyjątkowych okazji klasyków. Wiele z nich znika z lokalnego portalu ogłoszeniowego tego samego dnia. Sztuka polega na tym, żeby być pierwszym który kontaktuje się właścicielem.