Deals Of The Week 07.02.2020
W USA dostępność klasyków jest dużo większa, więc znajdziemy Ci dokładnie to czego szukasz. Tymczasem zapraszamy na podsumowanie najlepszych okazji zza oceanu! W tym tygodniu pojawiło się kilka naprawdę interesujących samochodów.
Chevrolet Camaro 1968 – 168 000 PLN
Cena zawiera zakup auta, transport morski i lądowy, wszystkie opłaty importowe, rozładunek, wszystkie formalności i dokumenty w USA i PL, rzeczoznawcę, konserwatora, urząd celny, badanie techniczne, tłumaczenia i wszystko co niezbędne do zarejestrowania auta jako zabytek.
Co wiemy z ogłoszenia?
Camaro RS/SS, czyli Camaro z dwoma pakietami – stylistycznym Rally Sport (m.in. chowane światła w grillu) oraz sportowym Super Sport (m.in mocniejszy silnik, trzybiegowy automat i tarczowe hamulce). Ten dodatkowo ma bogatszą wersję jasnego wnętrza (ładniejsze fotele) oraz ładny niebieski lakier, który idealnie uzupełnia się z całym wyglądem i charakterem auta. Chevy jest po renowacji, która została uwieczniona na zdjęciach. Kompletne auto, gotowe do jazdy w bardzo atrakcyjnej cenie.
Chevrolet Camaro 1969 – 191 500 PLN
Cena zawiera zakup auta, transport morski i lądowy, wszystkie opłaty importowe, rozładunek, wszystkie formalności i dokumenty w USA i PL, rzeczoznawcę, konserwatora, urząd celny, badanie techniczne, tłumaczenia i wszystko co niezbędne do zarejestrowania auta jako zabytek.
Co wiemy z ogłoszenia?
Camaro przeszło pierwszy poważny lifting w 1969 roku i to właśnie z tym rocznikiem mamy do czynienia. Linia nadwozia stała się bardziej smukła i zadziorna. To Camaro również wygląda świetnie. Ładny bordowy lakier idealnie komponuje się z czarnymi pasami oraz jasnym wnętrzem, które również jest w bogatszej wersji. Ładniejsze od standardowych obszycia foteli, środkowa konsola i drewniane elementy cieszą oko każdego.
Ale wygląd nie jest najważniejszy – zaglądając pod maskę widzimy silnik 350ci tzw. Crate Engine – nowy silnik wyprodukowany wg technologii lat ’60, z pominięciem błędów lat ’60, który wg producenta generuje moc 430 kM. Za przełożenie odpowiada manualna czterobiegowa skrzynia, która jeszcze bardziej pozwala poczuć więź między autem a kierowcą. O komfort i bezpieczeństwo dba wspomaganie kierownicy i wspomaganie tarczowych hamulców.
Dodatkowym smaczkiem jest kod X77 na tabliczce znamionowej, który wskazuje, że to Camaro oryginalnie opuściło fabrykę jako kultowe Z28!
Mustang Kabriolet 1968 – 142 500 PLN
Cena zawiera zakup auta, transport morski i lądowy, wszystkie opłaty importowe, rozładunek, wszystkie formalności i dokumenty w USA i PL, rzeczoznawcę, konserwatora, urząd celny, badanie techniczne, tłumaczenia i wszystko co niezbędne do zarejestrowania auta jako zabytek.
Co wiemy z ogłoszenia?
Ten Mustang ma zupełnie inny charakter niż poprzednie Camaro. To spokojny cruiser, który chętnie zabierze Cię na przejażdżkę za miasto z otwartym dachem. Napędza go V8 o pojemności 289ci (C-code) a za przełożenie odpowiada automatyczna skrzynia biegów. Dodatkowo ma najważniejsze opcje wyposażenia – klimatyzacja, wspomaganie kierownicy i wspomaganie hamulców. Ładny czerwony lakier i jasny dach sprawiają, że wygląda jak rodem wyjęty z reklamy. To bezdyskusyjnie jedna z największych ikon lat ’60.
Mustang Coupe GT 1967 – 157 500 PLN
Cena zawiera zakup auta, transport morski i lądowy, wszystkie opłaty importowe, rozładunek, wszystkie formalności i dokumenty w USA i PL, rzeczoznawcę, konserwatora, urząd celny, badanie techniczne, tłumaczenia i wszystko co niezbędne do zarejestrowania auta jako zabytek.
Co wiemy z ogłoszenia?
A wracając do „pony carów” ze sportowym charakterem – Mustang Coupe GT 1967 z silnikiem 390ci (S-code)! To idealne rozwiązania dla kogoś komu bardziej podoba się klasyczna linia Coupe od charakterystycznego Fastbacka a przy tym ma ograniczony budżet i chciałby mieć coś naprawdę unikatowego. To NIE jest kolejny standardowy Mustang Coupe to Mustang Coupe GT z Big Blockiem pod maską! Fastback z tym silnikiem kosztowałby drugie tyle.
Jeśli to jest już jasne to możemy mu się dokładniej przyjrzeć. Pod maską możemy zobaczyć oryginalny: silnik 390ci, klimatyzację, wspomaganie kierownicy i wspomaganie tarczowych hamulców. Zaglądając do środka widzimy bogatszą wersję wnętrza Deluxe z aluminiowymi elementami oraz dolną i górną konsolę! To jasno daje nam do zrozumienia, że pierwszy właściciel nie oszczędzał na dodatkowym wyposażeniu.
Całe życie spędził w Kalifornii, gdzie panuje najlepszy klimat dla klasycznych samochodów.
Dodge Charger 1969 – 277 000 PLN
Cena zawiera zakup auta, transport morski i lądowy, wszystkie opłaty importowe, rozładunek, wszystkie formalności i dokumenty w USA i PL, rzeczoznawcę, konserwatora, urząd celny, badanie techniczne, tłumaczenia i wszystko co niezbędne do zarejestrowania auta jako zabytek.
Co wiemy z ogłoszenia?
Zestawienie najlepszych okazji tygodnia kończymy prawdziwym Muscle Carem. Niekwestionowany król amerykańskiego podwórka. Pięcio i półmetrowy Dodge Charger z Big Blockiem 440ci (7,2l). W krwistym czerwonym lakierze oraz z charakterystycznymi dla tego rocznika podłużnymi tylnymi światłami oraz schowanymi w przednim grillu światłami mijania. Musi budzić respekt każdego, kto stanie mu na drodze.
Większość Chargerów z 440tką, które możemy spotkać aktualnie na rynku opuściły fabrykę z mniejszym silnikiem, ale z tym jest inaczej. Pierwsze dwie litery w numerze VIN (XS) oznaczają, że mamy do czynienia z prawdziwą, fabryczną wersją R/T! To naprawdę bardzo unikatowe auto, które dodatkowo jest świetnie wyposażone – automatyczna skrzynia biegów, klimatyzacja, wspomaganie kierownicy i wspomaganie tarczowych hamulców.
Cena jak za taki unikat jest po prostu rewelacyjna!