[:pl]Mustang w 1969 roku przeszedł drugi lifting dzięki czemu nabrał charakteru. Wtedy też do opcji wyposażenia wszedł pakiet Mach1, który oferowany był do silników 351ci, 390ci i 428ci Cobra Jet. Nasz Mustang opuścił fabrykę z tym największym silnikiem co potwierdza nr VIN (R-code). Końcówka nr VIN jest również wstemplowywana na bloku silnika a to oznacza, że mamy do czynienia z dużym unikatem. Niewiele Mustangów przeżyło do dnia dzisiejszego z dokładnie tym silnikiem, z którym opuściło fabrykę!
Wg Marti Report z fabryki w Dearborn wyjechało zaledwie 15 takich Mustangów. Cała specyfikacja jest zgodna z fabryką.
Mustang do Polski przyjechał w praktycznie takim stanie w jakim się aktualnie znajduję. Dołożyliśmy tylko kilka elementów estetycznych, nowy gaźnik Holleya i cały nowy wydech FlowMaster.
Ten Mustang to duży unikat, który jest gotowy do jazdy!
[:]
Każdego tygodnia w Stanach pojawia się kilka wyjątkowych okazji klasyków. Wiele z nich znika z lokalnego portalu ogłoszeniowego tego samego dnia. Sztuka polega na tym, żeby być pierwszym który kontaktuje się właścicielem.
Każdego tygodnia w Stanach pojawia się kilka wyjątkowych okazji klasyków. Wiele z nich znika z lokalnego portalu ogłoszeniowego tego samego dnia. Sztuka polega na tym, żeby być pierwszym który kontaktuje się właścicielem.