1968 Ford Mustang Fastback S-code

SPRZEDANYSprzedany
SPRZEDANY
  • 1968 Ford Mustang Fastback S-code
  • 1968 Ford Mustang Fastback S-code

[:pl]Nie zdradzimy wszystkich naszych sztuczek, ale jeśli chcesz znalezc super okazje na rynku klasyków musisz wychodzić poza ramy zwykłego wyszukiwania samochodów. Tym razem, żeby skontaktować się z właścicielem tego świetnego Fastbacka 390ci z 1968 roku (S-code) musieliśmy się trochę nagimnastykować. Greg tak naprawdę nie chciał sprzedawać swojego Mustanga, ale zmusiła go do tego sytuacja życiowa (rozwód). To nie był jego jedyny klasyk – tego samego dnia sprzedał swoje Camaro. Pominę część o tym jak go kupiliśmy i skupię się na szczegółach auta.

Greg był jego właścicielem ok . 10 lat i jeździł nim okazjonalnie w weekendy, czasami jak było dobra pogoda to pojechał nim do pracy. Poprzedni właściciel odbudował silnik i przeprowadził kilka modyfikacji, dzięki którym Mustang dostał więcej mocy.

Kolektor dolotowy i filtr powietrza poprawił dopływ powietrza do silnika. „Headers” (lepszy kolektor wylotowy) umożliwia lepszy przepływ spalin. Aparat zapłony MSD (elektroniczny) jest bardziej niezaowdny i sprawia, że auto dobrze odpala za każdym razem.  Nowa chłodnica trzyma silnik w odpowiedniej temperaturze. Grzanie jest odłączone, bo samochód nie jest przeznaczony do jeżdżenia zimą. Szerokie tylne opony zapewniają lepszą przyczepność przy ruszaniu. Wszystko to połączone z silnik 390ci (6,4l) zapewni Ci dużo frajdy podczas jazdy.
Lakier nie jest idealny, ale mimo wieku nadal wygląda dobrze. Można nim jezdzic jak jest lub przenieść go na wyższy poziom kładąć nowy lakier. Karoseria jest w bardzo dobrym stanie, tak samo jak podłoga. Dodatkowo w zawieszeniu jest dodatkowe wzmocnienie, które zapewnia sztywność i poprawia właściwości jezdne.
Dodatkowym plusem jest obrotomierz, który jest rzadkością w takich autach. Nadwozie pozostało w zasadzie bez zmian. Jedyną różnicą jest dodatkowy spojler na tylnej klapie, który nadaje trochę agresywności Mustangowi.

Ten Fastback, w zależności czego oczekujesz od swojego klasyka, może być świetnym weekendowym „driverem” z ogromem mocy pod maską lub możesz przenieść go na wyższy poziom poprzez położenie nowego lakieru i zrobić z niego prawdziwy „Show Car”.

Przed podróżą do Polski zapakowaliśmy go oponami i kilkoma częściami do wnętrza. Więc jeśli się zdecydujesz na zakup dostaniesz go z nimi.[:en]I can’t disclose all our tricks, but I can say that if you want to find a great deal on a classic car you need to go over and beyond your normal car search. That’s what we did this time in order to contact the seller and buy this awesome 68 S-code Fastback. Greg did not really want to sell the car, but the situation (divorce) did not give him many options. That wasn’t the only car he was selling. The same day we purchased the mustang, he sold his Camaro.  I will skip the part about how we bought it and go right into the details about the car. Greg owned the car for around 10 years and drove it occasionally on weekends, sometimes to work. The previous owner rebuilt the engine and did couple cool upgrades. The intake manifold and air cleaner from Edelbock improve the air inflow to the engine. The headers (upgraded exhaust manifold) allows smooth outflow of the gases. MSD module (electronic ignition) instead of the point system allows smooth start every single time. New radiator keeps the engine cool at all times. The heater is disconnected, as this car was not meant to be used during the winter. Wide tires in the back give a really good grip during the start. All this combined with a 390 engine in a classic mustang is all you need to have lots of fun with the car. The paint is not perfect, but despite it’s age it still looks good. Drive it as it is or take it to the next level with new paint job. The body is very good shape, as well as floors. There are also extra subframe connectors adding stiffness to the entire body, which improves drivability. The tachometer is pretty rare in those cars, so it’s definitely a plus. The body reminded mostly unchanged. The only change is the trunk lid spoiler, which adds a little more aggressive look to the car.

Depending on what you expect from your classic, this would be a great driver to enjoy on weekends with lots of power, or you can take it to the next level with new paint job and make it a real show car.

Before shipping the car we loaded it with new tires and some interior parts, so if you decide to buy it, you get it with some extras.

 [:de]Mustang 1968 S-code Blue

Wir verraten nicht alle unsere Tricks, aber wenn du tolle Schnäppchen auf dem Klassiker-Markt finden willst, musst du außer der normalen Suche der Autos gehen. Dieses Mal mussten wir uns wirklich ganz schön verrenken, damit den Besitzer von diesem wunderschönen Fastback 390ci von 1968 (S-code) erreichen. Der Grieche wollte seinem Mustang nicht wirklich verkaufen, aber wurde er dazu durch Lebenssituation (Scheidung)  gezwungen. Es war nicht sein einziger Klassiker- am selben Tag hat er seinen Camaro verkauft. Ich werde den Teil überspringen, wie wird das Auto gekauft und konzentriere ich mich auf die Details des Fahrzeuges.

Der Greg war der Besitzer über 10 Jahre und ist er nur gelegentlich an den Wochenenden mit dem Auto gefahren. Manchmal, wenn es ein gutes Wetter war, ist er zur Arbeit gefahren. Der vorherige Besitzer hat der Motor wieder aufgebaut und hat er einige Modifikationen durchgeführt, die mehr Leistung gewährleistete.

Der Ansaugkrümmer und Luftfilter verbessert die Luftzufuhr zu dem Motor. „Headers“ (Ein besserer Auspuffkrümmer) ermöglicht ein besserer Abgasstrom. Ein Zündverteiler MSD (elektronische) ist eher zuverlässiger und macht, dass der Mustang immer ohne Probleme startet. Der neue Kühler hält den Motor bei der richtigen Temperatur. Die Heizung ist abgeschaltet, weil das Auto nicht für den Winter diente. Die breiten Hinterreifen gewährleisten eine bessere Traktion am Start. Das alles mit dem 390ci (6,4l) Motor macht viel Spaß während der Fahrt.  Der Lack ist nicht perfekt, aber sieht trotzt des Alters  immer noch gut aus. Man kann ruhig so fahren, wie es ist oder investieren in den neuen Lack. Die Karosserie und den Boden sind in einem sehr guten Zustand. Extra wurde in der Aufhängung eine Verstärkung der Karosserie montiert, die die Steifheit und Fahren verbessert. Der Fahrzeugaufbau ist unverändert geblieben. Der einzige Unterschied ist ein zusätzlicher Spoiler auf der Heckklappe, der ein bisschen aggressiver Charakter gibt. Dieses Fastback kann ein tolles Auto für das Wochenende  sein oder wenn Sie in den neuen Lack investieren, kann es wirklich ein „Show Car“ sein. Vor der Reise nach Polen wurde es mit den Reifen und mit verschiedenen Teilen des Innenraums eingepackt. Also wenn Sie sich für den Einkauf entscheiden, erhalten Sie es alles inklusive.[:]

Marzysz o własnym klasyku?Zostaw adres e-mail a nie ominie Cię żadna okazja!

Każdego tygodnia w Stanach pojawia się kilka wyjątkowych okazji klasyków. Wiele z nich znika z lokalnego portalu ogłoszeniowego tego samego dnia. Sztuka polega na tym, żeby być pierwszym który kontaktuje się właścicielem.

Wyślij wiadomość

Najnowsze samochody

Buick Wildcat Convertible 1967
160 000PLN
Ford Mustang Mach1 1969
300 000PLN
Shelby GT500 Tribute 1968
370 000PLN
Plymouth Road Runner 1969
200 000PLN
Ford Mustang Fastback GTA 1968 (S-code)

Back to top
Marzysz o własnym klasyku?Zostaw adres e-mail a nie ominie Cię żadna okazja!

Każdego tygodnia w Stanach pojawia się kilka wyjątkowych okazji klasyków. Wiele z nich znika z lokalnego portalu ogłoszeniowego tego samego dnia. Sztuka polega na tym, żeby być pierwszym który kontaktuje się właścicielem.